Ik heb een cryo in eigen cyclus zonder utro en mis die zooi niet, nu met mijn lichaam het alleen echt zelf doen!!!
@poppetje: aan de waarde van je hcg te zien heb je die utro ook helemaal niet nodig, jouw lichaam kan het zelf!
Blijft onwerkelijk suzannelilian! Jij loopt een week voor op mij toch? Jij zou 23 april uitgerekend zijn?
Ik zou volgens mijn berekening eind april uitgerekend zijn, maar weet niet of dat klopt. Heb dit keer een cyclus van 33 dagen als ik 14 dagen optel bij de dag waarop ik de eisprong had. Van welke dag moet je nou precies uitgaan? Je eerste ongi dag of 2 weken voor de eisprong?
Goede vraag, ik tel vanaf de eerste dag van mijn voorgaande menstruatie en heb het ook berekend online!! Maar mijn cyclus is 27/28 dagen dus standaard volgens alle sites.. Nu vraag ik me af of er wel een standaard is!!!
Ik zou nu 5 weken en 4 dagen zijn. Ga morgen nog een KV en CB test doen, dan moet de CB echt wel 3+ aangeven.
Die van KV zijn niet duur en bij CB vind ik het gewoon leuk om te zien hoe ver ik ben. Morgen moet ie 3+ aangeven als het goed is. Helaas blijft de uitslag bij CB maar 24 uur zichtbaar, maar maak er altijd veel foto's van hihi.
Susannelilian,ik duim echt dat jullie wondertje bij jullie blijft! Poppetje,gefeliciteerd meis,echt super!! Linda en Katja,so wat hebben jullie een geschiedenis zeg. Daar is die van mij niets bij. Linda,ik vind het heel erg als je je wens zou moeten opgeven. Lopen jullie al in DD of Gent? Niet dat ze daar wonderen verrichten maar ze weten wel meer dan in gaar NL.. Sorry ik ben een tijd vergeten te reageren maar hier ben ik weer
@Klaproos: dankje, dat hopen wij ook heel erg! Volgende week maandag de echo... Durf tot die tijd ook nog geen banner te maken... Hoe gaat het verder met jou?
Heb net weer een test gedaan en de CB geeft nog steeds 2-3 weken aan... Terwijl ik al 5 weken en 5 dagen zou moeten zijn. Of ben ik minder ver dan ik denk? Vorige zondag deed ik een Engelse test en die gaf al 2-3 weken aan en afgelopen woensdag deed ik een NL CB en die gaf ook 2-3 weken aan. Maak me nu echt ontzettend veel zorgen, voor mijn gevoel kan het nu niet goed meer zitten. Zal ik later komende week nog een keer een test doen? Wat denken jullie? Ben nu echt heel bang en onzeker...
Dat kan maar stel dat je een dag korter zwanger bent, kan het morgen ineens anders zijn! Belangrijk is dat de bloedtest super was!
Dat is waar, maar vind het moeilijk om nu nog te geloven in een goede afloop. Mn vriend zegt trouwens dat de KV wel donkerder is dan woensdag, hoop dat dit idd zo is, kan vanwege de bollen nu nog even niet kijken...
Meis, probeer je te ontspannen. Snap dat je bang bent Na twee miskramen, maar probeer rustig te blijven. Hoop echt dat je na de echo kunt gaan genieten. We zijn zwanger van ons eerste kindje!! We gaan er samen voor, ok?!
@poppetje: doe echt mn best, hoop zo dat de test dan over een paar dagen wel 3+ aangeeft, dan weet ik in ieder geval dat het hcg nog steeds stijgt. Of het dan goed genoeg gestegen is en of we een hartje te zien krijgen zien we dan volgende week maandag wel. Oké, we gaan er samen voor, maar jouw hcg was direct al 3x zo hoog als het mijne... Weet dat ik er niks aan kan veranderen en moet proberen te genieten en ontspannen, maar is zo moeilijk na wat we allemaal meegemaakt hengel...
susanne,ik snap je heel goed,ik zou ook zoo bang zijn (Heb ook al 2 mk gehad) Is het komende maandag dat je de echo krijgt? Ik zal heel erg aan je denken die dag. Ik weet niet hoe het met die cb testen zit eerlijk gezegd maar ik heb gewone testen gedaan tijdens mn zwangerschap en soms waren ze wat minder en soms knalden ze en alles was in orde. (ok waarom het alsnog zo ver mis is gegaan weet ik niet) Linda,jammer dat je man er niet achter staat. Ik hoop toch dat hij zal inzien dat ze in het buitenland verder zijn dan hier..