Na 4,5 jaar en 1 IVF nog steeds met lege handen, wie nog meer? (30+ jaar)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Susannelilian, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Klaproos: krijg volgende week maandag pas de echo... Lief dat je dan aan me denkt!

2. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoe is het suzanne?? nog steeds bloed verlies?

3. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    ben ook benieuwd hoe het met dr is....

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    In alle topics is ze stil dus hoop dat alles ok is!

5. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hallo allemaal,

Hier ook inmiddels 3 jaar bezig met behandelingen.In totaal 5 TP gehad waarvan 4x zwanger en helaas misgegaan. Nu op dit moment bezig met de stimulatie voor IVF nr. 2
    Iedereen om me heen raakt zwanger,nichten jonger dan ik,op mijn werk en vriendinnen. Ben heel blij voor ze maar realiseer me op zo'n moment weer maar al te goed dat mijn lichaam me in de steek laat en ik daar zelf totaal geen controle op heb. Ik vervloek die endometriose dan zo erg.
    Fijn dit topic,ik wil hier graag zo nu en dan eens meebabbelen.

Liefs Jackie

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Helaas welkom... Wel rot dat er al drie *** zijn, hebben ze achterhaald hoe het komt?

7. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Poppetje,

Heb een herhaald miskraam onderzoek gehad voor de 4* en er zijn geen afwijkingen gevonden. Moet wel bij een positieve test fraxiparine gaan spuiten,hier schijnen ze goede resultaten mee te hebben. Dat doen we dan ook gewoon....nu eerst weer zwanger worden...

Ik zie dat jij zwanger bent. Gefeliciteerd!!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je, nog kort dus hopen dat het goed blijft zitten, is mijn eerste zwangerschap! Lang genoeg gewacht, durfde dit ook niet te dromen...

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Alles goed hier hoor meiden, maar ben op vakantie en hebben helaas geen wifi in het huisje. Maar morgen gaan we weer naar huis en dan ben ik weer fulltime aanwezig. ;) Zijn nu ff weer in NL, dus kan nou ff bijlezen! ;)

@Jacky: inderdaad helaas welkom hier, hopelijk kunnen ze bij de volgende zwangerschap een miskraam voorkomen! Ik ben inderdaad zwanger, maar heb ook al 2 miskramen gehad, dus ben nog lang niet gerustgesteld. Gelukkig mandag eindelijk de echo.

10. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    o suzanne daar ben je weer! gelukkig ik dacht al gaat niet goed daar.
    hoe is het met het bloeden al gestopt? nou ik ben heel benieuwd naar maandag aftellen nu! geniet nog even van je vakantie!
    gaat de tijd wat sneller;)

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @dotcom: heb alleen die ene dag bloedverlies gehad, dus wat dat betreft lijkt het goed. Maar de echo blijft natuurlijk erg spannend, garantie op een kloppend hartje geeft het natuurlijk niet....

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Jackie,helaas ook welkom hier. Jij hebt ook al een heel verhaal achter de rug helaas.

Susanne,geweldig dat het bloeden gestopt is en ik duim nog steeds!

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Klaproos: hoop zo dat het helpt! Hoe gaat het nu met jou?

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    En weer staan we met lege handen... Het ergste vind ik nog dat het er nog zit terwijl het niet goed is, laat het er dan ook maar weer uit komen! Helaas zal dat waarschijnlijk niet vanzelf gebeuren, zie door de vorige keer echt onwijs op tegen de curretage, net als de punctie trouwens. Maar toch gaan we door...

Maandag krijgen we 100% zekerheid en dan gaan er ook onderzoeken komen wat betreft de miskramen, hoop bijna dat er wat uitkomt zodat er wat aan gedaan kan worden. Alleen komt er volgens de gyn vaak niks uit. :(

Gelukkig hebben we nog wel wat leuke dingen op de agenda staan, hopelijk kan dat me een beetje afleiden.

Ben er wel echt ontzettend kapot van, ik vind het zoooooooo oneerlijk, vooral na wat we allemaal al meegemaakt hebben! Maar helaas heeft moeder natuurlijk daar geen boodschap aan...

15. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @susannelilian... Het is gewoon ontzettend oneerlijk. Wat een klap kan ik me zo voorstellen en dat je zo heen en wee geslingerd wordt tussen hoop en vrees en nu weer een ontzettende teleurstelling. Ik voel met je mee... En ik stel mezelf ook regelmatig de vraag waarom dit mij treft... Het is zo moeilijk om nog blijdschap voor anderen te voelen...

Ik had vorige week maandag mijn vijfde iui. Sinds vandaag hevige krampen en trekkend gevoel in mijn liezen. Aangezien dit andere maanden ook zo was, kan ik hier ook wel weer uitgaan van een teleurstelling.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Katja: het is zeker een ontzettende klap, maar er is geen hoop meer hoor. De echo van maandag is nog maar een formaliteit... Het wordt inderdaad steeds moeilijker om blij te zijn voor anderen, zeker als ze al voor een tweede of derde gaan. Maar ja, helaas kan je er niet omheen en/of voor weglopen, op onze leeftijd gaat dan nou eenmaal zo en wil ook niet van iedereen vervreemden die kinderen heeft.

Hoop toch dat je gevoel er naast zit over deze IUI, wanneer is je NOD? Krampen kunnen ook een zwangerschap betekenen, maar je kent je lichaam zelf het beste. Ik zit er bij mezelf ook eigenlijk nooit naast...

Jij heel veel succes met je IUI! Hoeveel heb je er nog te gaan? En waarom heb je trouwens pas in januari volgend jaar een gesprek in Dusseldorf? Hebben ze dan pas plek?

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Katja, ook voor jou al zo' n lange weg..

Suzannelilian, voel zo met je mee, ik werd al verdrietig als ik naar een kinderverjaardag, kraamvisite of babyshower moest! Nu het wel raak is, vind ik het doodeng, bang dat het mis gaat... Pfffff kinderen krijgen is zo niet vanzelfsprekend!!

18. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Susannelilian,sterkte. Je lijkt me een sterke vrouw!

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Bedankt meiden!

Word trouwens wel een beetje gek hier, ik krijg er ineens zwangerschapsverschijnselen bij ipv dat ze minder worden! Ben sinds een paar dagen veel misselijk, heb veel last van mn buik/darmen en sinds vanmorgen zie ik ineens bultjes/pukkeltjes op de tepelhof van mn beide borsten.

Als het nou voor een goed doel was dan zou je me zeker niet horen klagen, maar nu baal ik er alleen maar heel erg van, bah bah bah!!!

Zal blij zijn als het maandag is, dan kunnen we verder praten in het ziekenhuis en het verdere traject bepalen.

20. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoe is het nu met je

Deel Deze Pagina