Hallo lieve dames, Net erg uit het ziekenhuis en wat heb ik een behoefte om van me af te schrijven. Gelukkig was mijn man mee. Vorige week een intake en inwendig onderzoek gehad bij de fertiliteitsarts. Nu terug voor een follikelmeting op de tweede dag van mijn menstruatie. Gênant is het zo ie zo al maar nu ik ongesteld was helemaal zeg... Gelukkig stelde de arts me echt op m'n gemak. Tijdens de meting kwam naar voren dat er links 4 en rechts 3 follikels waren. Dat is niet veel zei ze maar ook niet perse te weinig... Hmm onduidelijkheid kan ik niet tegen... Wat is het nou?? Hebben jullie er ervaring mee? 2 oktober terug voor alle uitslagen ook van het bloedonderzoek. Hoe is het bij jullie gelopen? Wij zijn nu 1,5 jaar bezig. Liefs
Als ik aan 'weinig' follikels denk, denk ik aan een stuk of 3.. Ik vind 7 een hartstikke mooi aantal hoor! Bij mijn eerste punctie had ik er 6. Viel mij toen ook een beetje tegen, maar als je het vergelijkt met anderen, is 7 erg mooi! Begrijp ik goed dat je pas op de 2e dag van je menstruatie zit? Dan zijn dit enkel de follikels die klaarliggen. Er kan eventueel nog veel meer gaan groeien. Eigenlijk kan ik uit je bericht ook niet echt opmaken of je nu bezig bent met IVF/ICSI, gezien je pas op 2 oktober meer hoort..
Nou, wat een rare reactie. Ik vind het echt niet weinig hoor! En dit zijn nog maar de follikels die je al hebt zonder dat je aan het stimuleren bent met hormonen. Ik vind het heel netjes hoor. Tuurlijk zijn er vrouwen met meer, maar er zijn ook genoeg vrouwen met minder.
Ik denk dat je het juist goed doet.. er zijn zeker meer vrouwen die het met minder moeten doen. Ik heb zelf hormonen gespoten en had er maar 1, en ze zeggen dat je er ook maar 1 nodig hebt! succes.
Oh dankjewel voor jullie lieve reacties dat doet me goed. Klopt inderdaad dat ik op mn 2e cyclus dag zit... ze wilde me namelijk meten terwijl ik ongesteld ben... Wij zitten echt nog aan het begin van de mmm en krijgen 2 oktober meer duidelijkheid over een eventuele behandeling. Jullie ook veel sterkte
Ah, ik dacht al Maar dan zegt dit echt nog helemaal niets hoor! Van het definitieve aantal valt vlak voor de punctie (als die er uberhaupt komt, misschien gaan jullie wel IUI doen?) iets te zeggen en soms blijken er zelfs tijdens de punctie nog een paar extra te zitten! Heel veel succes!
Tjonge shadixxx jij hebt ook al veel meegemaakt in de mmm. Sterkte hoop dat je snel goed nieuws hebt!!
Hey Butterfly! Laat je niet gek maken meis, zoals je hoort zegt het allemaal nog niets. Hoe moeilijk het ook is, eerst afwachten, dan weet je of en zo ja waar je je druk om moet maken. Heel veel sterkte in de mmm!