na 4,5 jaar nog steeds met lege handen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lisa, Jun 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Lisa, oh meis wat moeilijk allemaal...ik denk na om de juiste woorden te vinden, maar helaas kan ik deze niet vinden :( Ik kan je alleen een hele dikke cyberknuffel geven!

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje meis... geen woorden voor... dit is echt een situatie die niet te bevatten is... dat je emotioneel het gevoel hebt het nu ook niet meer te weten, kan ik me heel goed voorstellen. Dit had je volgens mij ook totaal niet verwacht toch? Hoe dubbel ook zeg!!! Niet normaal.

Ik probeer nu het feit dat je zus jullie wil helpen wel als iets heel positiefs te zien, door de zwangerschap van je vriendin is de verre toekomst niet in duigen gevallen maar het is natuurlijk een behoorlijk stap om eventueel met iemand anders verder te gaan...

Ik hoop gewoon zo van harte dat je zwanger wordt van de eskimootjes die op je liggen te wachten! Ik ga me rotduimen en elke avond een kaarsje neerzetten meis!!! Het kan gewoon echt daarvan ben ik overtuigd maar het grote geluk DAT moet naar jullie toe!!!

Ik wil je natuurlijk niet in vertwijfeling brengen maar omdat je toch blijft zoeken naar positieve lichtpuntjes, mocht het zover komen dat je zus jullie gaat helpen, misschien past het puzzeltje dan beter omdat ze je zus is.........

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Lieverd,

Ik lees nu pas je berichtje........wat een vreselijk nieuws, (ontzettend leuk natuurlijk voor je vriendin) maar voor jullie :(.........
    Wat een moeilijke beslissing, en wat super van je zus dat ze heeft aangeboden jullie te helpen...... Wat nu? Wachten op de zwangerschap en bevalling van je vriendin of op het "aanbod" van je zus afgaan? Dat is echt ontzettend zwaar om daar een beslissing over te nemen.

Neem je tijd en de rust om dit goed te over denken en doe wat jij denkt dat goed voelt en waar je je prettig bij voelt. Ik ga net als Linda ook ontzettend hard duimen dat de laatste 2 cryo's jullie grootste droom laten uitkomen.

Kan ook niet meer doen dan je een heeeeeeeelllllllllllleeeeeeeeeee dikke knuffel geven. :(

Kus Sabrien

4. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Hoi Lisa,

Hoe is het nu met je, meid?

Veel liefs,
    Vlinder123.

5. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Vlinder, goed dat je het topic omhoog hebt gehaald.
    Ik vroeg me ook al af hoe het met je is Lisa?

6. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    lieve meiden,

zoals jullie al gemerkt hebben heb ik afstand genomen van het forum, ik wil even helemaal niks.
    en heb ook de behoefte niet meer zoveel om hier iedere dag te komen. ik ga niet helemaal weg hoor, ik zal af en toe hier lezen, maar reageer niet meer zoveel.

het gaat goed met me, over twee weken gaan we op vakantie, en half aug. staat er een afspraak in het ziekenhuis gepland, voor een cryo tp, die ik ergens pas eind okt. wil laten tp.

lief dat jullie aan me denken.

dikke knuf for all xxx.

7. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    we blijven je altijd steunen en voor je duimen, ook al ben je hier niet vaak, heel dikke knuffel !!!

Share This Page