Oh WOW! Wat suuuper zeg! Zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... Gelfeliciteerd & Lekker van genieten!!
Daarom moeten wij de hoop nooit verliezen, want jij bent het levende bewijs! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk! Ik ben superblij voor je!
Super meid ben heel blij voor jullie. Wij hebben er 3,5 jaar op moeten wachten dus ik kan me voorstellen hoe blij je bent. Het is jullie van harte gegund. gr vruchtje
Wat fijn voor jullie zeg! De wonderen zijn idd de wereld nog niet uit, Volgens mij maken zulke berichten iedereen zijn/haar dag een beetje leuker. Voor mij in ieder geval wel. Veel succes en geniet ervan! Het is jullie gegund
Wat super! Gefeliciteerd! Ik snap dat je heel bang bent na zo'n tijd, maar ik hoop dat je ook een beetje gaat genieten!
Dank jullie wel voor alle lieve berichten! We zijn inmiddels 2 weken verder en het gaat tot op heden nog steeds goed, lekker misselijk en moe en hormonale buien enzo ha ha ha... maar het is allemaal voor het goede doel en doorsta het met alle liefde in de hele wereld!
Joepie! Gefeliciteerd! wij zijn met hulp zwanger geraakt dus weet hoe blij je moet zijn dat dit je bespaard is gebleven. Niet bang zijn, je gevoel is goed toch? Geniet ervan, groetjes!