Lieve meiden, Zoals jullie hieronder kunnen lezen en sommige van jullie wel weten heeft het ons nog niet echt meegezeten.. Maar ik heb zojuist getest!!! En volgens de testen.. En me gevoel ben ik zwanger!!! 😍😍 Ik ben zo blij!!! Kan niet wachten tot manlief thuis komt en ik hem het geweldige nieuws kan vertellen!! Nu twijfel ik alleen zelf over het aantal weken.. Zie m'n banner en zie m'n foto.. Maar daar komen we dan wel achter als we bij de geneacoloog zijn geweest! 😊 Liefs!
Gefeliciteerd! Gezien je testen ben je wel langer zwanger dan 4 weken! Ik hoop voor je dat je een hele mooie en goede zwangerschap mag hebben!
Wauw! Dat is nog eens een bevestiging! 👏🏼👏🏼 En niet eerder getest? Knap hoor ☺️ Het is jullie van harte gegund, gefeliciteerd!!
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes!! Mijn laatste menstruatie was 27 augustus.. Morgen even bellen voor een afspraak en dan zullen we het daarna weten hoeveel weken we zwanger zijn.. 😉 Dit weekend heel erg getwijfeld om te testen maar door drukte "kwam" t er niet van.. Vanmiddag dacht ik ach ik probeer t toch maar.. Binnen 1 minuut had ik 2 streepjes.. Dus gauw de cb erachter aan gegaan omdat ik wel benieuwd was wat die zou aangeven qua weken. Cadeautje voor manlief staat al klaar! Ben benieuwd naar zijn reactie.. 😍 Liefs!