Wat is nou eigenlijk waarheid en het beste?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Luuntje, Jun 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuntje

Luuntje Lid

Feb 3, 2007
    74
    0
    0
    Wie o wie weet wat er nou eigenlijk het beste is om je cyclus te stimuleren! Monnikspeper of teunisbloem?

Er staat zoveel over maar ieder lijkt een totaal andere mening te hebben en ik kom er niet echt achter wat nou eigenlijk het verschil is tussen die 2

En dan heb ik daar nog 2 vraagjes over

Mag je e.v beide dingen tegelijk slikken?

Stimuleer je er ook een eisprong mee?

Sorry voor als deze vraag al 100X meer is gesteld maar ik kwam er echt ff niet uit! Alvast bedankt X

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb het ook gebruikt.
    In de winkel zeiden ze dat de teunisbloem meer werdt gebruikt voor ongemakken tijdens de menstruatie. Dit staat ook op mijn potje. Op internet staat dat het wel degelijk helpt tegen vruchtbaarheid.

Dan heb je nog de monnikspeper en de eenhoornwortel. Deze bevorderen beide een regelmatige en normale cyclus.

Ik heb een site voor je, kijk daar maar even op. Ik heb ze van dit merk

http://www.vitotaal.nl/117?navId=5

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

owh ja, je kan het samen slikken! :p

4. Luuntje

Luuntje Lid

Feb 3, 2007
    74
    0
    0
    Bedankt voor het antwoord! En de internet site. Staat erg veel info op

X Luuntje

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb teunisbloem olie geslikt en na 22 dagen begon er bij mij veel oud bloed te komen. Ik heb het idee dat die spillen allemaal we helpen bij een regelmatige cyclus maar die cyclus van 22 dagen was er bij mij geen eisprong. Ik vraag me af of dat wel gebeurd. Het opwekken van een eisprong. Een regelmatige cyclus met behulp van pillen ik weet het niet hoor. Volgens mij is het niet goed.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi hoi allemaal

ik heb jullie berichten gelezen en dacht heee dat ga ik ook eens navragen. Kom nu net van de homeopatische winkel af en wat me daar overkwam... Ik vraag het netjes aan de verkoper en hij begint gelijk dat hij al 5 jaar bezig is en dat daar niks aan helpt .... nou ik ben maar weer weg gegaan en heb dus ook maar niks gekocht... Als iemand het moet weten is hij het toch.....
    schrok wel ff van zijn reactie hoor maar hij bedoelde het echt goed....

7. Niet meer actief

ik heb steeds teunisbloemolie gebruikt, ik merktte dat mn cyclus er veel regelmatiger van werd en ik gerichter kon klussen ;)
    zonder teunisbloemolie schommelde mn cyclus altijd enorm tussen de 25 en 37 dagen

8. Luuntje

Luuntje Lid

Feb 3, 2007
    74
    0
    0
    Vind ik eerlijk gezegd ook wel een rare reactie van hem :(

Niet dat ik echt voor 100% ben overtuigd dat het wel helpt hoor. Maar wie weet is er bij hun wat anders mis en had het voor jou wel kunnen helpen.

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

hmmm, inderdaad een beetje raar. Maar goed, dat het hun niet heeft geholpen wil niet zeggen dat het helemaal niet werkt!
    Ik ben zelf gestopt, want ik vergat ze steeds in te nemen, haha :rolleyes: ben niet zo zorgvuldig met pilletjes

Probeer anders een naar een andere winkel te gaan! Ik had ook 1 slecht ervaring in een winkel toen ik het wou kopen.
    Die vrouw zat me gewoon af te snauwen dat ik naar de huisarts moest, terwijl ze niks van het verhaal wist! Beetje jammer dat mensen zo reageren. Ik heb alleen maar tegen haar gezegt, dan ga ik wel naar een ander. Ben zo weggegaan.
    In de volgende winkel kreeg ik wel goede uitleg.

Share This Page