Meid wat vind ik dit fijn voor je! Ik ben ook zwanger geworden in Gent. Of door gent hoe je het zien wilt. Nederland gaf aan dat moeilijk zwanger worden en miskramen pech waren. Guess what? Gent ondervond dat mijn bms veel te dun was. Nu zwanger en tot nu toe gaat alles een keer goed. Wat is er uitgevonden bij jullie? Voor een leek is moat en eicel defect beetje globaal 😂
Jij ook gefeliciteerd! De bevruchting ging mis in NL. De eicellen reageerde wel op de zaadcel maar wel veel te traag en stopte voortijdig met delen. Bij het MOAT onderzoek wordt het activerend vermogen van zaadcel getest. In 82% was er een activerend vermogen. Dit kan dus niet de mislukte bevruchting verklaren. Ze gaan er daarom vanuit dat het een eiceldefect is. De eicel kunnen ze verder niet onderzoeken. Ze kunnen wel behandelen omdat het activerend vermogen met calciumpieken te maken heeft. Dat wordt kunstmatig gedaan met AOA.
Wat ontzettend fijn! Wat kunnen en doen ze toch veel in belgie he! 'Mevrouw probeert u maar weer een jaartje na 2 miskramen en kom dan weer een keertje terug' (Dit werd mij gezegd) Belgie zei (pas na alle uitleg want ze zeiden eerst ook; pech) Mevrouw er is wel degelijk iets met u aan de hand, u heeft met uw partner 5% kans per maand om zwanger te worden en zwangerschap uit te dragen... Bedankt Nederland!!!! Succes met genieten.... Ik leef van echo naar echo. Dit herken je miss wel? Geniet er van
De gyn in NL zei na de eerste icsi: wat ongelofelijk veel pech, de volgende x gaat vast wel lukken. Na de 2e icsi zei ze: ik snap het niet ik heb dit in al die jaren nog nooit meegemaakt. Tja lullig voor ons maar zij had de kennis ook niet.. Ze heeft daarna wel heel erg haar best gedaan om nog van alles voor ons te regelen. Ook hebben we nog mail contact omdat zij graag op de hoogte wil blijven. Dus wat dat betreft ben ik wel tevreden. Het vervelende is dat ik hierdoor wel onnodig een 2e icsi behandeling heb ondergaan.
Oh wauw wat een reis er naartoe, maar wat mooi dat je nu zwanger bent zeg! Veel geluk met de zwangerschap!
Dankjewel meiden Toch fijn dat ik het hier vast kan delen! Wil mijn omgeving nog niks vertellen maar dat is zo moeilijk!
Wauw, wat geweldig gelukkig voor jullie! Heel erg van harte, ik wens je een stralende en voorspoedige zwangerschap!
Wat een lieve reacties allemaal thnx Alle zwangeren die hier hebben gereageerd natuurlijk ook gefeliciteerd!!