Lieve elif wat sneu zeg ik weet niet wat ik moet zeggen. wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het gauw raak is. knuffel
O, Elif, paar dagen niet op de site geweest... wat ontzettend klote (en dat is een zware understatement) dat ze toch gelijk hadden in Jette ... zo extra zwaar als het al zoveel moeite heeft gekost zwanger te worden en je weet dat het weer zwanger worden ook alles behalve vanzelfsprekend is. Heel veel sterkte met z'n tweeën....
He meis, wat naar om te horen! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden! Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Liefs, Bri
hey elif heb het net pas gelezen en ben er stil van İnşallah zal je snel een gezonde zwangerschap meemaken en bevallen van een gezond kindje. dikke knuffel meid, je mag me altijd pb-en als je wil praten
Gisteren op het werk is het echte bloeden begonnen, en nu net 1 vruchtje verloren. Of het bij die ene blijft.
Heel veel sterkte Elif. Je bent nu 1 vruchtje verloren, bestaat er nog kans dat het 2e vruchtje het wel redt. Ik weet ff niet wat ze in het ZH tegen je hebben gezegd. Liefs, I S
Nee I S het 2e zal het ook niet redden als het evt ingenesteld was het hcg was al behoorlijk gedaalt.
Ohh sorry Elif ik wist dat niet. Ik vind het zo verdrietig voor jullie. Heb je geen buikpijn? Is het nog een beetje te doen op je werk ..... daar zit je natuurlijk in een lastig situatie?! Nou heel veel sterkte en een knuffel voor jou.
I S ik heb mijn ass manager alles verteld, want idd gisteren buikpijn rugpijn en behoorlijk veel bloed Vandaag mocht ik thuisblijven.