Hellaas heeft het niet zo mogen wezen Ik heb vannacht een miskraam gehad ik wordt dus geen september mama. hopelijk mag ik snel weer van een nieuwe zwangerschap genieten ( en niet weer 4 jaar wachten ) en hopelijk gaat het dan wel goed. Groetjes van een verdrietige Debby
Jeetje meis, wat oneerlijk! Heb je er zo lang op moeten wachten....en dan dit...... Sta je wel al odner controle van de gyn omdat je al zo lang bezig bent? Hou even in de gaten of je niet veel gaat bloeden enzo. Ik wens je heel veel sterkte. Wij weten op dit gedeelte van het forum helaas allemaal maar al te goed wat dit voor een impact heeft....
Ben 2 jaar geleden bij de gyn geweest alles was oke toen. we zijn daarna eigenlijk gewoon verder gegaan met ons leventje en hadden zoiets we zien het wel. echter in december hebben we het er overgehad dat het dus niet wilde lukken spontaan en dat we toch maar die mallemolen in moesten..en toen bleek ik op 15-01-2007 dus toch spontaan zwanger...tot vandaag. wat je daarna voelt is haast niet te beschrijven moet ik zeggen. realistisch gezien weet je dat een miskraam niet voor niks is maar gevoelsmatig is het toch wat anders.
Verdorrie meis wat erg! Ik leef met je mee... Let goed op jezelf en als er wat is.....we zijn er voor je... Liefs Silla
Ach meid, wat ontzettend naar voor jullie! Ik hoop en duim dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je zeker niet 4 jaar hoeft te wachten. Liefs, Anouk.
Ik zie aan een hoop van jullie berichtjes dat we deze maand in het zelfde schuitje zitten. wat zjin jullie lief... vele van jullie zitten allemaal met een net meegemaakte miskraam en dan andere zulke lieve en bemoedigende woorden toespreken! terwijl dit voor jullie natuurlijk netzo geld. ik wens jullie dan ook allemaal sterkte en heel snel een nieuw wondertje en dat we dadelijk allemaal zo'n wolk van een babytje mogen verwelkomen
Wat ontzettend erg voor je! Het lijkt me zo enorm moeilijk als je na 4 jaar eindelijk zwanger bent en het is zo oneerlijk dat het juist bij jou in een miskraam moet eindigen. Echt meid, ik hoop dat je nog een beetje vertrouwen in de toekomst kunt houden, en dat er snel een baby bij jullie zal komen. Hopelijk kun je er goed met je vriend of man over praten. Heel veel sterkte! Marla
wat een rotdag het enige wat ik kan is huilen...stom he terwijl ik weet dat de natuur alleen maar z'n werk doet.
huil maar goed uit meis, ik had vroeger na m'n miskraam zelfsdat ik geen kinderen meer wilde als ik het zo moest afgeven, kijk nu ben mama van 2 kinderen en hopelijk binnenkort van 3 huilen haalt veel last van je schouders af, huil maar eens goed