Na 4 jaar eindelijk zwanger...vannacht een miskraam gehad :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door debsje1977, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenn

Gwenn Lid

5 dec 2006
    71
    0
    0
    Hé Debsje,

Wat verschrikkelijk moet dat zijn voor jullie.... :(
    Het lijkt vaak zo oneerlijk verdeeld in de wereld.

Wij zijn niet zo lang bezig als jullie, maar zelfs ik vind het allemaal vééél te lang duren, kan me er slechts een voorstelling van maken hoe het voor jullie moet zijn.

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. Een mk is een vreselijk iets en je kunt het misschien verwerken maar nooit vergeten.
    Sterkte meis....

Liefs Gwenn.

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

kan iemand mij miss vertellen hoelang die krampen blijven na een miskraam ?
    ik heb nog steeds giga krampen en dan zijn ze weer even weg en dan komen ze weer...net als vannacht...wordt er gek van.

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He lieffie,

Die krampen kunnen per miskraam verschillen, ik heb bijv. bij de 1ste & 2e MK weinig tot geen last gehad. De laatste was wel pijnlijker maar niet dat ik krom lag van de pijn zeg maar.
    Maar probeer straks wanneer je op de bank ligt een kruikje op je buik te leggen ofzo. En je mag best een pijnstiller nemen. Maar als je het echt niet meer uithoud dan moet je gewoon je HApost bellen.

Sterkte meis...

4. debsje1977

He silla,

die pijnstiller heb ik net ingenomen...hopelijk gaat hij snel werken want die krampen zijn echt heftig..het lijkt wel of ik er nog een mk achteraan krijg of zo. nog 1.15 uur werken dan kan ik eindelijk naar huis en lekker op de bank met een kruik/warme melk met anijs en mijn mannetje :):)

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nogmaals veel sterkte! Had je je niet ziek kunnen melden meid?
    Nog ff volhouden!

6. debsje1977

dat had gekund maar het bedrijf is van mij en mijn man en vanochtend had ik nog zoiets van het zei zo als de natuur het zo wilt is het niet anders...tja tot een paar uurtjes later het pas goed tot je doordringt wat er is gebeurt...dacht ook dat het miss een goede afleiding zou zijn aan het werk gaan maar der komt helemaal niks uit mijn vingers vandaag :)

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik vind het overigens knap dat je vandaag kon werken! Ik was bij de 1ste en de 2e zeker een week thuis om het een beetje te verwerken (ik heb het toen emotioneel als heel heftig ervaren), bij de 3e ben ik 1 dag thuis geweest toen had ik er op een 1 of andere manier heel snel vrede mee. Maar goed pas goed op jezelf, luister goed naar je lichaam en laat je vanavond maar lekker verwennen meis....
    Verlies je ook veel bloed of valt dat wel mee...

Helaas heb ik thuis (tijdelijk) geen PC dus ik kan pas morgen weer ff checken hoe het met je gaat.

Sterkte vanavond.

Groetjes Priscilla

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    By the way...ik zie dat onze data precies een maand verschillen...

Ik had 15 december '06 een postieve teste en 24 december '06 een MK. Niet dat het wat uitmaakt maar ik vond het opvallend ;)

9. debsje1977

het bloed verlies valt eigenlijk wel mee moet ik zeggen...net als een gewone ongie zeg maar.
    ik kan ook pas morgen weer online kijken als ik naar huis ga. dus dan spreek ik je morgen wel weer! eet smakelijk voor straks in iedergeval en heb een plezierige avond!

10. debsje1977

dat is idd wel heel toevallig ;)

wie weet zijn we dan straks ook wel weer een maand na elkaar zwanger haha zou leuk vooruitzicht zijn :)

11. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meis,

wat verschrikkelijk voor jullie! heeeel veel sterkte en geluk gewenst!

liefs mandy

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Debsje

zo lang, intens leven, naar jullie wondertje en er dan zo kort maar mogen van genieten, hopelijk mag jullie droom snel terug in vervulling gaan,
    en een MK is misschien wel de natuur die zijn gang gaat, maar gevoelens zijn menselijk, dus tranen en verdriet mogen ook.

sterkte!
    flyke

13. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ach hemel wat erg ik was zo blij voor je echt wel. Ik vind het echt vreselijk voor je , hier op dit forum zijn er genoeg mensen die jou steunen, ik blijf voor je hopen en bidden voor een nieuw wondertje.
    Veel steun en knuffels :cry: jennie72

14. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Ik wens je heel veel sterkte.

Liefs Ayse

15. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    Ik wens je heel veel sterkte! Woorden schieten te kort bij het verlies van dit wondertje.

Deel Deze Pagina