4e keer

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Novy4, 21 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    jeetje zeg ... na 10 jaar luiers verschonen , 10 jaar achter een buggy , 10 jaar baby gedoe en heel veel jaren op zwangerschapspagina :) was ik er eigenlijk wel zo helemaal klaar mee ....
    ik was/ben gewoon aan de pil , in januari had ik tussendoor een korte bloeding en ben ik gewoon door gegaan met de pilstrip . daarna kwam er dus geen bloeding in mijn stopweek en ben ik op de 7e dag ook gewoon weer begonnen met een nieuwe strip daar ben ik nu op 4 dagen na gewoon mee doorgegaan, tot vandaag dus ..... ik had in de drogist ineens een ingeving dat ik een test moest kopen ,,, gewoon om ff te checken deed ik wel eens vaker .
    thuis gekomen meteen de test gedaan ... zag t controle streepje , en daarna n tweede streepje , dacht nog neee dat trekt wel weg :p nou mooi niet streepje is net zo donker als het controle streepje :$
    ergens in mijn hart krioelde wel s n gedachte aan een 4e zwangerschap babytijd enzo omdat er een aantal baby's om mij heen geboren werden
    maar mijn verstand zei echt NEE!!! afgelopen zomer ben ik na 13 jaar samen wonen alleen gaan wonen, niet uit elkaar maar apart wonen zorgden samen voor onze kinderen... en voor elkaar ;) dat blijkt maar weer . afgelopen maanden gesproken om weer samen te gaan wonen , en dat doen we nu meer 1,5 maand

mijn gezinnetje was compleet dacht ik maar het kan dus nog completer schijnt .....

2. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    welkom, en gefeliciteerd! zo te lezen dus een hele verassing, de pil geeft dus niet altijd garantie hahah

3. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    nou he , en ik geloofde echt nooit dat iemand zo door de pil zwanger kon worden .. ik slik deze pil al met tussenpozen vanaf mijn 15e , gewoon microgynon 30 .... zou dat t kunnen zijn dat mijn oude lijf van bijna 32 die niet meer genoeg vind ofzo ?

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Jeetje wat zal dat een verassing zijn!! Hopelijk ben je er wel blij mee :)

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat en ik mag hopen dat Microgynon 30 wel genoeg bescherming geeft als je ouder bent want ik ben 33 jaar en start er dadelijk tijdens mijn eerste menstruatie ook weer mee en wil echt geen 2de kindje ;)

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    jeetje wat een mooie verrassing!
    gefeliciteerd!

7. Beebii

Beebii Lid

16 mrt 2015
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een bijzondere verassing zeg, gefeliciteerd :) heel speciaal, zo zie je maar dat sommige dingen gewoon niet te plannen zijn!

Deel Deze Pagina