Lieve lieve Sikki, Wat heb je dat toch weer mooi geschreven *huiltje* Ik ben zo blij voor je, eindelijk eindelijk eindelijk! Het is zover! Zwanger van een Gents duo! Dat denk ik echt
Lieve Sikki, Eindelijk is het zover, eindelijk ben jij degene die zwanger is!!! En je hebt het dubbel en dwars verdiend, het is je zo enorm gegund! Ik hoop dat je er heerlijk van kunt gaan genieten en dat je over 8 maanden 1 of 2 prachtige kleine hummeltjes in je armen mag sluiten, waar je zolang op hebt moeten wachten en altijd in bent blijven geloven, hoe moeilijk dat soms ook was. Geniet ervan trotse mama in spe!!! Liefs, Doortje!
O ik kan het nog steeds niet geloven! Iedere ochtend ben ik heel vroeg wakker van de spanning. Vanochtend, precies 4 weken na de punctie maar weer getest.
Nou dat is wel duidelijk denk ik he!!! En nu staat de clearblue al op 2-3 weken!!!!! Ik ben zo blij voor je. Gisteravond ook vriendlief verteld dat je zwanger bent. Van hem ook de felicitaties!
Hey lieve Sikki! Voorheen heette ik Muppet80, dus we kennen elkaar al een aantal jaren. Wow wat ben ik blij om te lezen dat het nu voor jou ook eindelijk zover is! Gefeliciteerd meid met je zo gewenste zwangerschap! Wat zal dit een bijzonder gevoel voor jullie zijn! Echt super gefeliciteerd en lekker van genieten meid!
Wauw Sikki!! Wat super dat jij nu ook zwanger bent! Van harte,het is jullie zo ontzettend gegund :- ) Ik wens je een mega goede zwangerschap toe met voldoende kwaaltjes om niet onzeker te worden. Ik ben super blij en trots dat ook jij hier nu je eigen topic hebt kunnen openen na de lange,lange weg die jullie begaan hebben. Hele dikke knuffel voor jou!
Wauw! Gefeliciteerd!! Als er iemand is die dit dubbel en dwars verdiend heeft, dan ben jij het wel!! Ik ben 1 van de meelezers in jullie babyrinth (dus als je nu denkt, wie is bloom24 toch... Ik dus! ) Op naar een plakbeeb (of 2?)!!
meid het is je 3000dubeel gegund. altijd bewondering voor alle meiden en meidenmannen als ze lang de mmm ingaan voor plakbeeb super geniet ervan!! van harte