Wat ontzettend lief en fijn allemaal! Bedankt!!! Vandaag wederom bloedprikken. Ik vind het nog steeds eng en reuze spannend! Ben zo bang dat het straks allemaal weer voorbij is. Maar het testje vanmorgen zag er in ieder geval goed uit voor 4 weken en 3 dagen
Had dit topic helemaal gemist!!! Lieverd hier ook van harte gefeliciteerd!!!!! Wat ben ik toch blij voor jullie, wat gun ik dit jullie!!! GEWELDIG!!!
HCG was vanochtend gestegen naar 561. Ik durf er nog steeds niet 100% in te geloven. Maak me al weer zorgen of het wel genoeg gestegen is, enz. *bibber* Het zal nog wel even zo blijven ben ik bang. Pas als er een mooie echo is geweest zullen we wellicht weer wat beter slapen
Van harte gefeliciteerd, het is jullie na deze lange lijdensweg van harte gegund!! Geniet er saampjes maar lekker van, het is ontzettend verdiend!!
Vreselijk spannend, ik heb mij aangemeld bij Moeders voor Moeders! Wat een mijlpaal! Testen zijn zo duidelijk. Dus ik denk maar zo, dan heb ik dat in ieder geval mogen meemaken! En de eerste echo staat voor 3 oktober. Dan zou ik 6 weken en 3 dagen zijn. *bibber* Ik hoop dat ik dan hier mag afsluiten met goed nieuws. Bedankt meisjes, voor al jullie blije berichten! Zo mooi!
Wauw mijlpaal! Ik had je nog niet eens gefeliciteerd, dus bij deze: een dikke vette felicitatie en dat alles maar helemaal goed mag gaan en er maar heel veel mijlpalen mogen volgen
Wat moet jij ongelovelijk blij Zijn! Kan me voor stellen dat het super spannend is maar blijkbaar is het jullie tijd om papa en mama te worden! Van harte meid geniet van ieder moment!
Wat een mooie test!! Dat lijt helemaal goed te zitten!!! Geniet ervan en wat mooi dat je je hebt aangemeld bij moeders voor moeders!!! Bedankt daarvoor! (zie onderschrift )
Van harte gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten! 4 jaar zeg!! Wat een strijd hebben jullie moeten leveren! Wijzelf weten net dat we zwanger zijn van ons 2e kindje na 2 jaar MMM, 4 x IUI en 2 x IVF maar 4 jaar en 9 TP's Respect hoor!