Thanks meisjes! Jaira, jij hebt ook een aardige weg bewandeld voor een brusje! Niemand zou lang hoeven te wachten Maar het zal het wachten vast waard zijn! Ik hoop dat over 8 maanden ook te gaan ontdekken. Onderstaand de laatste testjes. Nu heb ik mijn CB collectie compleet Toch netjes voor 4 weken en 6 dagen. Morgen MvM en dan echt de allerlaatste test. Afkicken!!!
Van harte gefeliciteerd! Wat geweldig nieuws en wat goed om al die positieve testen te zien! Geniet er van beide.
Whoei Sik wat een mooie reacties voor een nog mooier meisje die het zo verdiend! Ze zijn schitterend al je testjes. Nu bibberen naar de echo maar we hebben je allemaal vast
wow sikki gefeliciteerd met je zwangerschap,wat moet dat onwerkelijk voor je zijn na die lange tijd,wat knap dat je het zo lang hebt volgehouden echt veel respect.. ik duim voor je dat het goed blijft gaan en dat je over 8 maanden een klein schattig beebje hebt .. succes met afwachten tot de 3e en probeer een beetje te genieten.. ik duim voor je.. kuzz
Sikki, Wat een supermooie testjes en wat superonwerkelijk zal het voor je zijn. Wat zijn jullie ongelofelijke bikkels dat jullie zo lang hebben doorgezet. Ik duim voor je dat het/ze blijft/blijven plakken. Jullie gevecht moet worden beloond. En hopelijk vandaag nog een hele mooie mvm test voor je verzameling
wowwwww ik vind zo moedig en knap dat jullie doorzetten en niet jezelf verliest in de mmm... ben altijd bijzonder blij en emo als het dan gelukt is geniet er extra van gefelicteerd !!!!!!!
Bedankt weer voor jullie mooie berichten! Gisteren Moeders voor Moeders op bezoek gehad. Wat een mijlpaal! En toch wel weer zenuwachtig voor het testmoment. Maar gelukkig voor niets! Hier dan mijn allerallerallerlaatste test!
Gefeliciteerd heel veel geluk met je beebje en veel succes volgende week bij je eerste cho, maar dat zal vast goedkomen. Geniet ervan en brrr bibber hebben we allemaal ....