Menstruatie blijkt zwangerschap te zijn ❤️

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mommyof1, 1 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommyof1

mommyof1 Niet meer actief

Ik heb, nadat ik gestopt ben met de prikpil, hele heftige menstruatie dagen.
    Ik ben 5 dagen ongesteld (met cyclus van 25 dagen gemiddeld) waarvan dag 2 & 3 heel erg heftig!

Mijn vriend en ik hebben 21 oktober seks gehad en 25 oktober had ik afscheiding met een drupje bloed & donderdag ook…
    Vrijdag bruin bloed en zaterdag en zondag roze afscheiding (heel raar vond ik toen al). Maandagochtend flinke buikpijn links en daarna rood bloedverlies dus ik dacht : het zet nu toch door!
    Vandaag voelde ik me niet lekker en toch even in overleg met huisarts langskomen omdat ik inmiddels op dag 9 zat en tegen bloedarmoede aan zat.
    Ze gaf me een kuur mee en zei wel doe voor de zekerheid een test voor je begint.
    Dus ik doe een test, vriend aan het koken, kinderen dwarrelen rond & ik denk: potverdomme positief! Een tuur streep maar positief! Huisarts belde me en ik vertel het en omdat ik bloedverlies had wilde ze me toch gelijk naar ziekenhuis voor echo en bloedprikken.
    Echo kon ze geen zwangerschap op zien (wel dik baarmoederslijmvlies) en mijn HCG is 22 en nu moet ik over een week weer bloedprikken.

Tijdens eerdere 2 zwangerschappen ook bloedverlies gehad (bij oudste van week 6 tm week 13) en bij jongste een lange innestelingsbloeding (ook)

O mijn god!
    Ik ben gewoon zwanger! ❤️

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik snap hem niet helemaal denk ik (dag 9 en bloedarmoede, want wat ik lees is het niet veel bloed toch?). En dat je een huisarts treft die gelijk doorverwijst voor een echo bij licht positieve test.

Maar goed, uiteraard gefeliciteerd met de zwangerschap!

Spectre, onzekereMama, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. mommyof1

Nee, het begon met bruin, toen 2 dagen roze, halfuur flinke buikpijn en toen was het rood bloed. Dit is zo vanaf maandag (net opgestaan en ook weer een plasje bloed, was ook te zien op de echo)
    En ik voelde me gisteren niet lekker en die buikpijn zat me toch niet helemaal lekker en omdat ik op randje bloedarmoede zat/zit wilde de huisarts me even zien…
    Ik zou een kuurtje meekrijgen om bloeden eventueel vanaf vandaag te kunnen stoppen (geen idee hoe dat werkt en of ze dat blijkbaar ‘zo snel’ al geven)
    En een lab formulier om vandaag mijn HB te prikken.
    Maar eenmaal thuis bleek mijn zwangerschapstest positief te zijn en is het hopelijk (net als bij mijn dochter) een innestelingsbloeding!
    Gisteren was HCG 22 en moet nu woensdag weer prikken!

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Aha oke. Ik hoop ook voor je dat het bloeden van een inestelling is. Gezien je er ervaring mee hebt is die kans er denk ik prima. Hier was bloeden foute boel.

Wel bijzonder dat ze een week tussen de metingen laten. Met 3 dagen kunnen ze ook al zien of het hcg goed oploopt.
    Succes. Op naar goed nieuws volgende week.

mommyof1 vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik snap die dag 9 nog steeds niet haha.
    Van bruin verlies krijg je geen bloedarmoede en van vanaf maandag (dus gisteren dag 3) een plasje bloed zit je zeker niet gelijk randje bloedarmoede.
    Dus ik snap die strekking niet.

Met een tuurstreep en hcg op 22 vermoed ik dat je gisteren rond 8-9 dpo zat.
    Wat op zich prima past bij een eisprong op 25 oktober ;)

Succes en hopelijk is/blijft het een gezonde zwangerschap.

6. mommyof1

De bloedarmoede komt voort uit mijn menstruaties van de afgelopen maanden
    Sorry niet helemaal helder!

Dag 9 gerekend vanaf roze afscheiding, naar bruin bloed, naar roze bloed, naar nu rood bloed.
    Waarvan ik dus ook ‘gewoon’ dacht ongesteld te zijn deze maand…
    (Nog niet bewust bezig met zwanger raken).

7. mommyof1

Klopt! Vind ik ook wel een beetje irritant… maar goed het is wat het is & was ook enige plekje op de spoed… (daar moet ik heen blijkbaar donderdag)

8. mommyof1

Helaas is het foute boel hier! Mijn testen worden niet donkerder dan een tuurstreep :cry:

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Gek dat je gelijk je account verwijderd.

Naja

Stitch626, nosilla, WWJD en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina