ik voel me zo rot

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door makey, 1 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben nu bijna 18 weken maar heb zoin last van mn rug stuitje en trekt door naar mn benen ,gewoon lopen doet dan al zeer. (is niet continu maar las ik gewerkt heb dan heb ik er 2 dagen erna nog last van)
    ik doe zwaar lichaamlijk werk , iedereen zegt pas je op etc etc (collegas) denk aan jezelf maar ik kan t niet over nm hart verkrijgen om me ziek te meledne voel me dan zon aansteller (ben nog niet eens op de helft).
    wie heeft er ook last van deze klachten? en wat heb jij toen gedaan?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ook ik deed tot 2 weken geleden nog erg zwaar lichamelijk werk. En nét toen ik er over wilde beginnen... kreeg ik lichter werk. Je moet er idd wel degelijk iets van zeggen, op zn minst lichter werk en anders halve dagen oid. Als je dit niet voor elkaar krijgt, vraag dan een verklaring van je verloskundige, dan móeten ze wel. Succes en laat maar ff weten hoe t is afgelopen.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb een tijdje halve dagen gewerkt.
    Op zich was dit redelijk vol te houden met mijn rugklachten, maar ik moest wel even plat bij thuiskomst hoor!

Alleen was ik daarbij ook nog eens zo ontzettend moe dat ik me nu toch helemaal heb ziekgemeld.

Ik ken het gevoel hoor. Om je heen zie van die zwangeren die fluitend doorgaan tot 4 weken voor hun verlof en alles fantastisch vinden en dan kom jij met je 12, 13, .........weken dat het al niet meer gaat. Je voelt je een aansteller en een watje!
    Maar meid je kunt er echt niets aan doen. Het is nou eenmaal voor iedereen weer anders. Ik ben vandaag nog bij de huisarts geweest en die zei ook dat het voor sommige vrouwen nou eenmaal niet zo leuk is........

Denk aan jezelf en je kindje. Je maakt deze zwangerschap maar 1 keer mee en je hebt maar 1 rug!

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    bedankt voor julie antwoorden, ik heb dus drie dagen gewerkt en toen drie vrij en de dag dat ik weer moest werken (was een cursusdag)was de rugpijn minder , lijkt me niet echt normaal. ik moet even kijken hoe t morgen gaat en ga zeker even praten julie horen van mij

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Die rugpijn die jij beschrijft heb ik ook. Stuitje, linkerbil en naar de benen uitstralen. Ik ben naar de fysio geweest. Nu blijf ik daar oefeningen doen totdat het beter gaat.

Mij is geadviseerd om niet te zwaar meer te tillen en afwisselend te staan, lopen en te zitten. Ik ben zelfs nog maar net zwanger. Het zijn de hormonen die alles om je bekken ruimer maakt. De banden eromheen.

Misschien kun je ook contact opnemen met een fysiotherapeut,

succes

Deel Deze Pagina