Na 4 jaar heeft het eindelijk een naam gekregen

Discussie in 'De lounge' gestart door MvdW, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoe herkenbaar. Ik heb ze ook al jarenlang zeer dicht naast mijn vagina. Al een aantal lelijke littekens heb ik er aan overgehouden. Hier hoefde ik gelukkig nooit geopereerd te worden. Heel sporadisch heb ik ze ook in mijn oksel. Tijdens de zwangerschap was het minder ,maar intussen is de 1e sinds lange tijd weer opgekomen.

Succes ermee!

2. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja erg he die jeuk, krabde ook elke keer de wond weer een beetje open...er zit inmiddels een heel klein bultje weer bij mij. Hoop dat die niet door gaat zetten..

3. MvdW

MvdW Niet meer actief

@Mason010508; jij ook heel veel succes d'r mee meid! Inderdaad heb ik ze ook af en toe in mijn oksels, maar gelukkig verdwijnen die wel uit zichzelf..

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Allereerst wil ik zeggen dat je enorm sterke vrouw bent.

Is dit een soort van abces? Ik ben 4 jr geleden geopereerd aan een abces, in mijn lies. Dit kwam door een ingegroeid haartje.
    Verder heb ik er geen last van gehad.

Ik heb ook nog even gegoogeld en zag echt hele vervelende fotos.
    Het ziet er niet uit als een abces.

Groet

5. MvdW

MvdW Niet meer actief

Dank je wel meid.
    Ja het is wel een soort van een abces, niet echt een abces te noemen. Gewoon een ontstoken zweetklier. Heb nu weer een lichte ontsteking er zitten, maar heb maar weer even boxershorts aangetrokken, een string o die plek is ook niet fijn en kan het ook aan liggen (als kleding knelt).

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb ooit eens in mijn lies zo'n ontsteking gehad, was zo groot als een pingpong bal en deed verrekte zeer.. s'nachts is hij toen geknapt en ik lag in het pus.. ech heel vies.. Ik merk dat de plek gevoelig blijft voor onsteken.. Gelukkig verder nooit last gehad..

Sterkte voor de meiden die hier wekelijks last hebben van terugkerende abcessen.. erg vervelend zeg!

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

He meid,

ja volgens mij als je eenmaal daar een plek hebt gehad, ben en blijf je heel gevoelig voor ontstekingen op die plek. Bij mij is het de ene keer aan de linkerkant en als die dan weer weg is (door operaties) volgt het weer aan de andere kant :(

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb een plek in mijn lies die komt en gaat. Dan zit er pus in en knijp ik dit uit (erg pijnlijk) en verdwijnt de plek, maar na enige tijd is dezelfde plek weer terug. Ook ik kon soms bijna niet lopen van de pijn. Na lange tijd naar de huisarts geweest en ik werd doorverwezen naar een gynaecoloog. Die heeft ernaar gekeken en vertelde dat het waarscheinlijk een vistel is (een ingegroeide haar die onder je huid gaat kruipen) en dat het vanzelf wel weg zou gaan. Die plek in me lies is nu al heel lang rustig, is wel een lelijke litteken geworden, maar nu zit er weer af en toe een plek vlak boven mijn schaamlip die ik ook soms kan uitknijpen.

Het is erg vervelend en vaak een terugkomend iets...

Deel Deze Pagina