Dankjewel meiden ! Ik hoop ook echt dat het goed blijft gaan. Vandaag mocht ik officieel testen van het ziekenhuis. Hieronder mijn rijtje van 12,13,14 en 15 dpo
Lieve lieve schat, Dit is een dikke plak beeb. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is je zo gegunt. Liefs mij
Hé Julia, Wat een super goed nieuws lees ik hier. Gefeliciteerd!! (Ooit kletste we samen in een groepje 31 maart gestopt met pil) Ik hoop dat je een hele mooie zwangerschap tegemoet gaat. Het is je gegund na al die tijd!
Wauw Julia. gefeliciteerd!! Wat lopen je testen snel op joh. Prachtig om te zien. Blijft nog onwerkelijk he? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt? En merk je al iets aan je lichaam? Super meid!
Tash ik heb 8 jan mn eerste echo. ....kan niet wachten! Bedankt voor je felicitatie. fieleentje dankjewel....lang geleden dat we samen in een forum zaten en idd eindelijk zwanger het jaar uit....geweldig he!
Tash, nou vind 2 wkn nog lang duren hoor....haha! Ben ook heel benieuwd of er 1 of 2 kleintjes in zitten en of het hartje al klopt. Het begint nu langzaam aan te landen, maar ben voorzichtig blij. Ik denk als ik de echo heb gehad het wat echter word. Ik voel me opzich wel goed, alleen enorm moe. Verder soms wat misselijk en kleine kwaaltjes maar die zijn niet noemenswaardig. En jij al klachten?
Beetje hetzelfde als bij jou. Vooral 's avonds moet ik nog wat eten zodat ik niet naar word in bed. En tuurlijk duurt het nog lang! Heb het niet lekker opgeschreven, haha! Lekker dat we rond de 7 weken echo hebben. En hier ook erg benieuwd naar hoeveel hartjes. Nergens op gebaseerd, puur een gevoel. Bij jou ook? Of zijn er twee embryo's teruggeplaatst?
Bij mij zijn er 2(5 dagen oude) blastocyste teruggeplaatst, dus de kans dat het er 2 zijn is wel aanwezig. Dat lege maag gevoel heb ik ook wel en niet te vergeten plassen.....echt nog nooit zoveel naar het toilet geweest op een dag als nu haha! Kan natuurlijk bij jou een eeneiige tweeling zijn....ben benieuwd hoor. Hou me op de hoogte!
Oeh, extra spannend zo bij jullie!!! Fijn dat er twee teruggeplaatst zijn, na zo'n lange weg mag het ook echt wel. Leuk om elkaar op de hoogte te houden. En sowieso voor nu, om elkaar door de komende anderhalve week/twee weken heen te slepen, haha! Bij ons is het in eigen cyclus teruggeplaatst en ik had in mijn betere eierstok een mooi follikel. Maar we moeten niet voor niks aan de ivf natuurlijk. Ik heb endometriose en daardoor de linkerkant aardig naar de *piep*. Bij mij meer het gevoel dat ik altijd heb gehad dat er een tweeling zal komen. Dus was heel verbaasd bij de eerste dat het er 'maar' eentje was. Ergens belachelijk natuurlijk!