Hallo Allemaal, Ja ja eergisteren een test gedaan ( was een week overtijd) en geloof tot op de dag van vandaag nog steeds niet dat het dan na 4 jaar toch nog spontaan gelukt is. wij zijn zwanger! Jippie! Maar maak me ondertussen ook gelijk een beetje zorgen daar ik van geen enkel klachtje last heb...maar dat schijnt te kunnen begreep ik niet iedereen heeft ergens last van....Gaan een spannende tijd tegemoet en nu maar hopen dat het allemaal goed verlopen gaat. Moet wel zeggen dat sinds ik het weet niet meer van de babypagina's af te slaan ben...ik wil veel weten en lezen...ik heb geen idee wat me allemaal te wachten staat. Het is allemaal nog erg onwerkelijk ( ook lijkt het bij manlief niet helemaal doorgedrongen te zijn) maar dat zal allemaal misschien wel komen als de eerste echo wordt gemaakt..maar goed dat is nog 4 weekjes wachten dus tot die tijd gaat het leventje hier gewoon door zoals het ging ( tot op zekere hoogte natuurlijk) Groetjes en tot schrijfs Debby
Dank jullie wel allemaal! Ik moet wel zeggen dat het me allemaal een beetje overvalt hoor..heb gisteravond dan ook mijn eerst "hormoon" huilbui gehad hihi...het is heel raar om nu ineens zwanger te zijn terwijl we er helemaal niet op gerekend hadden...haha gooit alle plannen die we hadden in de war maar dat geeft niet we gooien de boel gewoon om...maar qua gevoel moet ik er nog erg aan wennen