na 4 jaar is het je van harte gegund, geniet van je momenten dat je geen kwaaltjes hebt en ga eens lekker winkelen.
WAUW, SUPER GEFELICITEERD wat moet jij blij zijn zeg. daarom duurd een zwangerschap over het algemeen ook 9 maaden om je voor te bereiden. op alles wat komen gaat. geniet er van liefs
Hallo Meiden, Bedankt voor al jullie lieve felicitatie's! Maar ben gisteravond me rot geschrokken...had de hele avond al last van lichte krampjes in mijn buik en toen ik om een uur of 10 naar de wc ging had ik bij het afvegen een bruin achtige slijm (minimaal hoor) op mijn papiertje...wat er dan door je heen gaat pfff..heb net de HA gebeld en gelukkig kreeg ik te horen dat dit niet erg was en me niet druk moest maken...als ik een mk zou krijgen zou het hele heftige pijn zijn..en die heb ik niet...gelukkig had ik vanmorgen geen slijm meer dus het zal wel goed zijn al ben ik toch niet zo heel gerust al weet ik dat ik niet in de stress moet raken want dat is helemaal niet goed...maar dat is makkelijker gezegt dat gedaan....maar hopen dat alles goed blijft gaan. groetjes Debs...
Kijk, en dat zijn dan toch berichten waar we heel gelukkig van worden! Meid wat super voor je! Na 4 jaar... Nu is het jouw tijd, geniet ervan! Greetz
Hallo meiden! wat kunnen krampen je toch onzeker maken zeg..pfff kan me de hele dag al voor geen meter concentreren op mijn werk nou heb ik op vele forums rond gestruind vandaag maar merk dat er vele vrouwen zijn die ook deze "ongie" krampen hebben en ik dus gelukkig niet de enige onzekere dame ben....ik hoop maar zo dat het allemaal goed blijft gaan en dat die krampen snel over zijn.....wil toch wel graag na 4 jaar ons kindje kunnen vasthouden en niet verliezen
Gefeliciteerd. Geeft ook weer hoop voor veel anderen. Misschien wordt dat lange wachten wel beloond en krijgen jullie er meteen twee.
Hellaas heeft het niet zo mogen wezen Ik heb vannacht een MK gehad ik wordt dus geen september mama. hopelijk mag ik snel weer van een nieuwe zwangerschap genieten ( en niet weer 4 jaar wachten )en hopelijk gaat het dan wel goed. Groetjes van een verdrietige Debby