Ook ik mag me hier eindelijk melden! Na 4 jaar is het op de valreep voor de mmm nog gelukt. Als met het gevoel wat wij voelen de wolk word bedoeld dan zitten wij erop en hoog ook! Gisteravond poitief getest en binnen 2 seconden een knalstreep. Vandaag een gaatje bij de arts en mocht gelijk langskomen voor de intake. Als bonus toch nog een echo gehad. En ja hoor een ieniemienie frummeltje met kloppend hartje! Wij zijn helemaal happiedepeppie en genieten boven op onze wolk!
Hee, wat supergeweldig voor jullie! Gefeliciteerd en hopelijk kan je veel genieten van je zwangerschap.
Gefeliciteerd!!! Wat een leuk nieuws. Het is je van harte gegund! Nog even een vraagje, hoe komt het dat het zo lang geduurd heeft? Je hebt toch een redelijk regelmatige cyclus van 28 dagen. Heb je in die periode gemerkt dat je een eisprong had? -vruchtbaar slijm en/of steekjes in je onderbuik- Of niet? (ja sorry, wij willen in augustus werk maken van een beebje en als ik zoiets lees maak ik me zorgen. ) Als je geen zin hebt om te antwoorden, geen probleem. Geniet van je zwangerschap!!
Dank jullie wel dames! Alles gaat nog steeds goed hierzo Kan niet wachten op de volgende afspraak bij de dokter, krijg dan ook weer een echo en manlief gaat mee dit keer! @Ellamalou je hebt pb.