Eigen kamertje slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xprincessx, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Mijn zoontje is nu 6 maanden en heeft al die tijd bij ons op de kamer geslapen. Alleen sinds hij zijn late voeding niet meer krijgt moet ik heel stil me kamer binnen om naar bed te gaan en me deur maakt best wat lawaai dus het is niet altijd even handig. Nu zit ik heel erg te twijfelen als ik hem wel wil gaan laten slapen op zijn eigen kamer of niet ? Aan de ene kant voel ik me dan soort van schuldig ofso maar ik ben ook bang als ik er te laat mee begin dat ie niet meer wil ... Wat zouden jullie adviseren ?

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Gewoon doen

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik zou het gewoon eens gaan proberen waarom niet.

4. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik hem eerst overdag van het weekend laten slapen op zijn eigen kamertje en als dat goed gaat die zelfde dag ook proberen hem daar s nachts te laten slapen.

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik zou het gewoon proberen. Als het niks is kan je altijd nog terug toch? Ik zou inderdaad eerst overdag eens proberen en als dat goed gaat die nacht ook. Zo hebben wij het ook gedaan.

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik zou het ook gewoon uit proberen hoor. Juist omdat het denk ik voor je zoontje meer rust zal geven en jullie niet zo op je tenen hoeven te lopen 's avonds.

7. Veera

Veera Niet meer actief

Hier is dochtertje net sinds een weekje verhuisd naar haar eigen kamer, heeft dus bijna 8 maanden naast ons gelegen. We maakten haar ook steeds wakker of ze werd afgeleid door ons
    Ze slaapt super op haar eigen kamer, helemaal geen problemen gehad!
    Voelde me ook schuldig en vond t moeilijk maar na de eerste nachten was dat verdwenen :)

8. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zou t ook doen, mijn zoontje is nu 7 weken en zit er ook aan te denken m op zn kamertje snachts te laten slapen,omdat ik zelf me rust niet zo goed kan vinden ik word wakker van elk kreuntje en hij kreund wat af in zn slaap haha ik ben m al aan t laten wennen door m overdags en savonds in zn kamertje te laten slapen. in zn ledikantje was nog geen succes, hij vind t wat eng heb ik t idee omdat ie open is, bij ons op de kamer slaapt ie in een wieg. nu heb ik de wagenbak in zn ledikantje gezet en daar slaapt ie nu in, totdat ie gewend is aan zn kamertje. het kan zijn dat jouw kleine helemaal niet hoeft te wennen aan t kamertje/bedje, maar anders kun je dit proberen

9. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Ik zou het gewoon proberen! Onze dochter is met 7 maanden naar haar eigen kamer gegaan. Ze gibg alleen nog slechter slapen dus nu (14 maanden) ligt ze gewoon weer lekker bij ons! Je kan dus altijd nog terug ;)

Deel Deze Pagina