Na 4 miskramen dit jaar, weer zwanger....

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by dunchan, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hallo,

Ik heb dit jaar 4 miskramen gehad.die zijn geëindigd tussen de 6 en 11 weken....
    Ik ben nu weer zwanger bijna 5 weken. Toen ik de test zag kon ik het niet geloven. Even was daar een lach op mijn gezicht maar al snel weer verdwenen, bang om het weer kwijt te raken.:(
    Bang om weer geen moeder te worden en bang voor de grote teleurstelling, bang om mijn man weer te zien in storten....:(

Ik probeer me er niet te veel mee bezig te houden maar het is zo lastig!
    Want we willen dit kindje zo graag.. En dit kindje is zo welkom...

15 okt hebben wij onze eerste echo en voor het eerst kijk ik er niet naar uit. Al wil dat zo graag.:)

Messchien is er iemand die het zelfde heeft mee gemaakt. Of die een verhaal met me wil delen.

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D
    Kan me je angst heel goed voorstellen na al die miskramen :(
    Hoop voor je dat dit een blijvertje is.
    Sterkte met het wachten tot de echo.

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Breda
    Dank je wel caruli

4. famke80

famke80 Bekend lid

Aug 2, 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Is er iets bekend waardoor je de miskramen hebt gekregen? Sterkte de komende tijd! Bij de een is zwanger worden lastig, bij de ander zwanger blijven. Dat tweede lijkt me nog zwaarder.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Van harte proficiat!

Jeetje wat een verschrikkelijk jaar voor jullie!!
    Ik duim voor je mee dat deed een blijvertje is.
    Ik snap dat het moeilijk is om te genieten,maar probeer het toch.

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    hoi ik weet waar je doorheen ga hier 9miskramen gehad en nu word bijna onze zoon geboren niet meer verwacht maar toch nog goed gekomen. De angst zal waarschijnlijk heel je zwangerschap blijven helaas moet ik zeggen. Wat mij een beetje op de been hield was goed naar mijn gevoel te luisteren en van echo naar echo te leven niet te ver vooruit te kijken pas na de 20weken echo durfde ik dat te gaan doen. Ik wil je toch voorzichtig feliciteren en mocht je vragen hebben mag je me pb sturen ik duim dat je kleintje lekker bij mama blijft zitten voor negen maanden

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Breda
    Famke wij hebben alles laten testen... En daar is niks uit gekomen. Ze noemen het PECH....
    Wij hebben over de eerste 4,5 jaar gedaan toen lukt het helemaal niet om zwanger te worden. En nu wordt ikzwanger maar blijft ons beepje je niet plakken...:(

Melanie bedankt voor je reactie.

Minimuis jeetje meid ook heftig... Wel blij voor jullie dat er nu een gezonde zoon op komst is.... En dat jullie daar straks heerlijk van kunnen gaan genieten... Bedankt voor je reactie en ik hoop dat het deze keer goed gaat.

8. RomyM

RomyM Actief lid

Jul 13, 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je er ook een beetje van kan genieten. En anders dubbel genieten vanaf week 13!!

9. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Breda
    Romy dank je wel ga het proberen!!

10. famke80

famke80 Bekend lid

Aug 2, 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Je hebt dus helaas ook de kant meegemaakt dat het lang duurt om zwanger te worden :(. Dit maakt het extra zuur en afschuwelijk dat je nu te maken hebt met de miskramen.
    Natuurlijk zijn miskramen erg, maar als je nog 'maar' sinds dit jaar begonnen was voor een kindje, toch anders dan wanneer je al jarenlang, zoals jullie, bezig bent.

Ik hoop heel erg dat dit kleintje blijft zitten!!!

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Breda
    Famke dank je wel hoor... Zwaar is het zeker maar goed het is niet anders... Ik hoop dat ons beepje nu blijft!

12. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,797
    19,016
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Gefeliciteerd en ook sterkte. Ik hoop ook nog een keer zwanger te worden, maar ik ben ook al bang tegen de gevoelens die dan vast de kop op zullen steken. En nog banger voor het verdriet als het weer mis zou gaan... Ik hou me maar vast aan de liefde die ik voel voor onze zoon. Ik weet dat het allemaal uiteindelijk de moeite waard is. Maar ik kan me indenken hoe jij je voelt. Ik hoop dat de tijd tot de 12-weken echo voor jou relatief snel voorbij zal gaan. En dat je dan een prachtig kindje ziet, dat je vertrouwen geeft in de toekomst.

13. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,010
    0
    36
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hier nog een die eerst niet zwanger kom worden en dan ineens 3 mk krijgt waaronder n bbz..
    Zoals mn banner zegt: zwanger, maar voor hoe lang? Heb weer last van bloed en bruinverlies, niet veel en geen krampen maar t geeft geen vertrouwen..
    Zwanger worden is al n gevecht maar als je eenmaal zw bent is het n drama vol angst! Positief blijven en leven van echo naar echo is het enige wat we kunnen doen...
    Er komt n dag dat we mama zijn dat weet ik zeker!

14. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Breda
    Tupp bedankt voor je reactie... Jij ook veel sterkte en hoop dat jij ook snel een mooie zwangerschap mag hebben.
    Gelukkig krijg ik 15 okt mijn eerste echo. Dan ben ik 6 weken geweest en dan om de twee weken tot de 3 maanden voorbij zijn....We blijven duimen...

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Breda
    Suuskie bedankt voor je reactie... Jij ook heel erg veel sterkte en gefeliciteerd... Ik ga ook voor jouw. Duimen dat je zwangerschap nu goed gaat.

16. Ior

Ior Niet meer actief

Och meisje toch :( hopelijk blijft dit wondertje lekker bij je. Ik wil je toch feliciteren. Succes met wachten tot de echo, en hopelijk kun je vanaf dan wel een beetje genieten.

17. dunchan

dunchan Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,018
    25
    48
    Female
    Breda
    Dank je ior voor je berichtje

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Wij hebben twee miskramen achter de rug. Ook uit al onze testen kwam ook helemaal niets. Aan de ene kant super fijn natuurlijk. Aan de andere kant weer zo onzeker. Want waardoor gaat het dan toch fout? Ik vond het de eerste tijd echt overleven. Ik heb ook echt een aantal keer weer bij triage gezeten, omdat ik dacht dat het weer mis was.

Gelukkig bleek toch iedere keer alles goed en dan bereik je toch heel langzaam die 12 weken. Ga duimen dat je nu ook een plakbaby hebt.

19. Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat deze keer alles goed blijft gaan.

Hier 3 miskramen gehad en mijn dochtertje is overleden, ook de nodige pech, maar nu gaat alles goed.. vertrouwen hebben is moeilijk, ook nu nog, maar iedere mijlpaal is er weer 1.

20. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!
    Ik kan me voorstellen dat het toch een dubbel gevoel is op dit moment.
    Ik zal voor je duimen ;)

Share This Page