Al ruim 2 weken overtijd....steeds maar naga testen gehad te hebben.... vrijdag 17 april een bloedtest laten doen, resultaat : 6 hcg gevonden "je bent waarschijnlijk niet zwanger..wacht het nog maar af " werd er gezegt.... Heel weekend liggen/lopen piekeren...ik voelde me toch echt anders....en had steeds lichte ongi-krampjes.... na 5 zwangerschappen denk je toch echt wel : zo voelt het toch? Ben erg prikkelbaar (komt misschien door slaapgebrek?) en ik heb 's morgens als ik opsta honger.... Goed....maandagochtend...stond ik op...en had zin in friet.....mijn vriend zei : "doe eens normaal man......neee...doe eens een test! " en ja hoor...en licht streepje.... 's avonds weer getest....een duidelijker streepje... Vanmorgen thuis: duidelijker positief! En later die dag bij de HA getest : voorzichtig werd ik gefeliciteerd....volgens ons ben je toch zwanger! Wat een raar verhaal....ze (HA en assistenten) hadden dit absoluut niet verwacht!
Die kans is ook echt onzettend klein hoor..met zo'n lage hCG waarde maar als je korter zwanger bent dan je dacht is natuurlijk alles mogelijk! Van harte gefeliciteerd! Elmo
Yes ik zie ze ook!! Super toch..ook wel weer spannend lijkt me... helemaal na 4 miskramen!!! Ik heb 1 miskraam gehad en heb net ondekt dat ik na een jaar na de miskraam ook zwanger ben, ik ben helemaal gestresst, zo bang dat het niet goed gaat, maar voor jouw is het nog spannender lijkt me!maar goed positief denken zeggen ze dan altijd he... ik wens jouw een fijne zwangerschap en straks een gezond en lief baby'tje
Hey hey... ik voel me super zwanger!!!!! ik ben elke dag lekker missleijk en heb ook honger als een paard!! Verder auwie boobs en mijn broeken zitten niet allemaal meer zo fijn.... s nachts kan ik niet slapen en ben s middags zo moe dat ik wegdommel!!! dus .....jaaaaaaah....goed zwanger.....!!!
helaas viel de echo wat tegen....ben blijkbaar toch minder lang zwanger....over 3 weken een nieuwe echo...hopelijk zien we dan een mooi beebje!!