Hallo! Even kort situatie schetsen: - sinds december 2008 gestopt met de pil en heel onregelmatige cycli gehad - afgelopen cyclus voor 't eerst ovu-testen gebruikt en mijn eisprong eindelijk gevonden (die was dan vorige week maandag) - "geklust" op de zaterdag ervoor, maandag zelf en dinsdag (geen terugvloei gemerkt - sinds donderdag af en toe steekjes in onderbuik - sinds vrijdag heel lichtjes bruinverlies, vandaag bijna niets meer - sinds zaterdag vlagen van misselijkheid - gespannen borsten (maar heb ik altijd een week of twee voor mijn ms) Zou het eindelijk kunnen waar zijn? Groetjes Pruts
Tja, bij de ene zijn dit tekenen van een zwangerschap en bij de ander betekend dit niks. Ik had wel erg pijnlijke tepels toen ik zwanger bleek te zijn. Echte zekerheid heb je pas als je een test kan doen. Succes, ik hoop voor je dat je zwanger bent
Het klinkt, zoals die keer dat ik zwanger was. Precies met het aantal dagen tussen ei en bruin. Dus het zou kunnen. Maar het hoeft niet... Lastig he?
Moeilijk te zeggen hoor.... Eigenlijk is het enige dat ik zeggen kan.. wachten tot je kunt testen, en pas testen als je echt overtijd bent...