na 4 weken nog hechtdraad tegenkomen??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 2jees, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

zou dat kunnen?

Ik was uitgescheurd richting anus en daar dus gehecht, volgens de kraamhulp waren de draadjes eruit. Maar zij keek zeg maar van achteren, met temperaturen. zelf kon ik het niet goed zien omdat het zo diep zat. Vanochtend weer geprobeerd te kijken, en het lijkt wel een (stuk) draad nog maar dan verder naar voren.. Heel gek.

Binnenkort na controle maar niet veel zin om daar naar te laten kijken.. Kan het nog verdwijnen of zit het te vast dan?

2. Bri

Bri Niet meer actief

Het zou kunnen dat er nog wat draad zit, en als het nu nog niet is opgelost zou ik er toch maar even mee naar de vk gaan. Ze gaat daar niks zien wat ze nog niet kent :)

Ik zou er persoonlijk niet mee blijven rondlopen, maar er echt even mee naar de vk.
    Sterkte!

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Nee niet dat ze het niet zien mag maar daar weer vingers voelen, draadje doorknippen en eruit trekken :$ moet er niet aan denken.

zal nog eens goed kijken vanavond.. Maar goed het kan dus wel dat het niét helemaal oplost.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bij mij viel er na 7 weken ineens nig een hechting uit. Blijkbaar een inwendige. Ik had het wel wat voelen prikken maar dacht echt niet aan een hechting :)

5. Romaisa

Romaisa Niet meer actief

Hai 2Jees,

Mag ik vragen waar je bevallen bent en of je onder narcose gehecht bent?

Ik heb na mijn totaal ruptuur 2 jaar geleden, aambeien 4egraads, anale prolaps ( verzakking van endeldarm), anale kloven overgehouden. Daar heb ik intotaal 5 operaties voor gehad, uiteindelijk genezen. Maar helaas had ik nog steeds last bij de anus tijdens stoelgang. Wat bleek dat de gyn mij gehecht had met onoplosbare hechtdraad. Het zat van de vagina tot anus. 2 weken geleden het weglaten halen onder narcose. Want er was natuurlijk huid overgegroeid. Was een riskant opertie ze hebben de anus opgesneden. Ze vonden dus ook een lange plastice hechting met allemaal knopen erin.

Laat het bij jou nu alvast nakijken want als je het later laat nakijken dan is zal je het met een operatie moeten verwijderen en dat heeft risico's als incontinentie en fistels die je kan ontwikkelen.

groetjes

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik ben thuis bevallen en niet onder narcose gehecht, 1 hechting maar ik ben al wel wat verloren..

Zo heftig zeg! Sterkte nog.

Hier ook aambeien helaas..

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Tegen mij werd gezegd door de vk dat het 4 tot 6 weken duurt voor de hechtingen opgelost zijn. Ik ben 4,5 week geleden bevallen en vind de laatste dagen steeds stukjes hechtdraad in mn slipje.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

o dus het kan wel, zo laat nog draad. Ik ehb gisteren nog eens goed gekeken maar het is inderdaad zo. Een klein plekje begon een beetje te bloeden waarschijnlijk omdat ik het wat bekeek.

vanmiddag bel ik voor een afspraak voor de nacontrole en zeg ik het er meteen bij.

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    De vk vertelde mij dat de oplosbare hechtingen wit of paars zijn. De witte lossen binnen een week op, de paarse na 4 tot 6 weken. Ik had idd paarse.
    Als ze zwart zijn zijn ze niet oplosbaar!

10. 2jees

2jees Niet meer actief

oke nooit gehoord. ik ben al een stuk verloren dus zullen wel oplosbaar zijn?

Ze lijken wit, soms donker maar ik dacht dat dat bloed was

Deel Deze Pagina