hoi, ik heb een zoontje vn anderhalf. ik heb hem destijds 7 maanden bv gegeven, toen was het op.. het wilde gewoon niet meer.. verder was het vanaf dag 1 goed op gang.. het liep gewoon heerlijk! nu ben ik zwanger van mn 2e kindje, en hoop deze natuurlijk ook (minstens) weer zo lang bv te kunnen geven.. maar het knaagt een beetje aan me.. ik ben bang dat het niet gaat lukken.. (al ben ik niet van plan om het zomaar op te geven hoor) als het bij je eerste kindje allemaal zo makkelijk ging, is het dan meer als normaal dat het bij een 2e kindje ook goed gaat? (afhankelijk van de gezondheid van je kindje) en zijn er anders nog dingen om evt toch voor te kunnen bereiden? alvast bedankt voor het lezen
BV is altijd een combinatie van moeder en kind: maar de verwachting is wel dat het goed zal verlopen zeker als het de eerste keer makkelijk ging. Ter voorbereiding zou je de start met BV nog eens door kunnen lezen (uit het kraamdossier of bijvoorbeeld een BV boek)
hoi, bedankt voor de reactie, ik zal moeten afwachten dus! (en lekker weer verdiepen in het bv geven)