heej dames, gister is ineens een kies afgebroken uit het niets, dit deed aan het begin nog geen zeer, maar nu begint het toch PIJN te doen!!!!!!!! wat kan je er allemaal tegen innemen wat verantwoord is tijdens de zwangerschap?? sowieso morgen de tandarts even bellen voor een spoedafspraak maar ik neem aan dat ze niet mogen verdoven nu?? alvast bedankt!
Toen ik 9 weken was, kreeg ik een wortelkanaalbehandeling, en wel verdoofd. Kan geen kwaad maar moet je even aangeven aan de tandarts, dan houdt ie rekening met de verdoving. Verder mag je sowieso 3 keer daags 2 paracetamol. Sterkte met je kies
hier een tandarts assistente. verdoven kan gewoon, t is plaatselijk die verdoving en komt niet in je bloedbaan terecht.dus niet schadelijk. Tegen de pijn kan je gewoon paracetamol slikken max 6 per dag. sterkte
Die verdoving mag inderdaad wel. Vorige week heb ik mijn kies moeten laten trekken. Zag er als een boom tegenop, omdat ik ook dacht dat ik geen verdoving mocht...
ooo gelukkig, gaat weer een last van me schouders zeg.. ik dacht als ik nu al zo'n pijn hebben laat staan als ze zonder verdoving een wortelkanaalbehandeling doen of hem eruit halen *opluchting*