Goeiemorgen dames, Ik moet het even van me af schrijven. Ik heb nl totaal geen heerlijke roze wolk gevoel, integendeel. Ik ben nog maar 19 weken zwanger zal hopelijk nog wel komen maar voel me gewoon lelijk, dik en heb het gevoel dat ik beter in olifantenland pas en loop nu al een aantal nachten rond te spoken omdat ik niet meer slapen kan en denk ook dat mn man me helemaal niet meer aantrekkelijk vind (onzin want hij zegt elke dag dat ie mij ontzettend mooi vind) en er hoeft maar iemand een klein beetje tegengas te geven (heb al 4 kids) en ik sta alweer te huilen. Als ik nu aan de bevalling denk (wat nog heel vroeg is) denk ik dat het onmogelijk wordt om er door te komen. Dit is mn 5e zwangerschap en heb me echt nog nooit zo gevoeld ik ben natuurlijk zeer blij met een kleintje op komst maar ik hoor toch eigenlijk elke dag van blijdschap rond te huppelen?! voel me dan zo schuldig tegenover dit kleine kruimeltje. Zijn er wel meer dames die dit zo ervaren? Zo ga nu maar weer eens een poging doen om weer in slaap te komen.
Hallo Marion Ik voel me precies t'zelfde zoals jij .Ook voor me is het 5 -de zwangerschap. Ik kan nog niet wenen dat ik zwanger ben, het is ongepland baby,door de pil heen... ik was 17 w verder toen ik er achter kwam - misschien dat heb me zo geraakt... Ik voel me dik, oud, moe, suf, ben vergeetachtig , zonder pit en wil... totaal opgebrand ale: Ik moet nog 19 w lang, als het me ziet 17... ik hoop dat het genoeg tijd is om te wenen. Groetjes! Sima
hier ook geen roze wolk te bekennen. ben nu bijna 33 weken en ben blij als het erop zit. de hormonen nemen een loopje met mij waardoor ik snel ruzie maak en loop te schreeuwen. beeb ligt al vast in mijn bekken dus ik loop nu echt als een eend.voel me ook niet mooi of fit. ach we moeten maar zo denken,we krijgen er iets heel moois voor terug.(en de bijbehorende ongemakken)
Ben zwanger van mijn eerste maar heb nooit een roze wolk gehad. Begrijp me niet verkeerd ben heel blij dat ik straks een kindje krijg. Maar die roze wolk niet gezien hoor. Had het er met een collega over die al tijdje moeder is en die zei ook dat ze geen roze wolk had gezien zeg maar.
bij mij het zelfde meiden ik heb ook nog geen roze wolk gezien ik zit soms ook dagen te wenen en te schreeuwen. soms loop ik s'nacht ook rond te dolen dat ik niet kan slapen, en dan vind ik dat ik dik en lelijk ben en dat men vriend me niet graag ziet en zo verder.....
roze wolk? voel m helemaal niet zwanger alleen dat ik hem/haar voel bewegen ik ben erg blij met de zwangerschap maar roze wolk? nee daar geloof ik niet in. hoe moet dat voelen?
hoi hoi ik zit hier op een grijze wolk! Blij met kleintje absoluut! maar..... sinds ik zwanger ben continu wel ergens last van 2x al last van een abces bij mijn fistel darmafsluiting --> operatie mega schimmelinfectie op de huid pfff ik wil naar die ROZE WOLk