Gister zijn we met Tijn naar het CB geweest voor zijn 3e prikjes. Aan het begin stellen ze bij ons dan altijd een aantal vragen. Mevrouw maakt hij al geluidjes? Mens hij klets de oren van onze kop! Mevrouw lacht hij al?Hij ligt regelmatig dubbel van het lachen en lacht van 's morgens vroeg tot 's avonds laat! Mevrouw rolt hij al om?Nee, hij probeert het wel, maar komt niet over het dodepunt heen. Daarna volgde nog een aantal vragen over voeding, enz. Vervolgens legt ze hem op zijn buikje om te kijken hoe hij zijn hoofdje omhoog houd. Wat doet die grapjas, hij draait zich om! De eerste keer dat hij het ooit gedaan heeft, die vrouw lag hel;emaal dubbel. Zal je altijd zien dat die grapjas dat truckje gewoon bewaard heeft om daar hoge ogen mee te gooien Hier dus een hele trotse mama
Dit deed Emiel ook bij het CB. Was met de arts aan het praten, hij maakte de spuitjes klaar en Emiel draaide van buik naar rug. Hij probeert het nu steeds weer (van rug naar buik) maar weet nog net niet over het dode punt heen te komen en z'n arm ligt in de weg.
ik had dat vorige keer ook zoiets maar dan niet met omdraaien. Ik zeg tegen haar "ze houdt haar hoofdje nog niet goed op hoor en ze is al 2 maanden"die vrouw zegt o zullen we is even kijken". en wat denk je der hoofdje gewoon optillen en nog ver en lang ook stond ik mooi verpaal. ik zeg nu gewoon overal ja op
geweldig haha. Bij het CB hebben hetzelfde boekje als dat Daan in bed heeft. Ikga met daan zitten daan pakt gelijk het boekje en bladert hoe precies ieder bladzij om haha en zit volop verhaaltjes te vertellen ze zei zo die is lekker vroeg
Hier nog een uitslover: tilde voor het eerst zijn hoofd helemaal op in mei, toen hij bij de kinderarts op tafel lag. Groetjes, Wendy
Hier nog een uitslover: tilde voor het eerst zijn hoofd helemaal op in mei, toen hij bij de kinderarts op tafel lag. Groetjes, Wendy
Schitterend voor de ogen van het CB, kon niet idealer. Hier deed Nikolaj het in ons grote bed. echt mooi om te zien en helemaal rolde ie over. Gr. Edelweisje