Hoihoi Wij hebben vrijdag een geslachtsbepaling gehad en zelf niet meegekeken omdat we savonds een reveal party hebben gegeven daarna hebben we pas op de usb stick na de foto's gekeken. Nou vind iedereen het maar rare foto's inclusief ikzelf herken het ook van allebei mijn andere kinderen niet 1 een jongen ander meisje. Het maakte mij ook absoluut niet uit wat ik erbij zou krijgen maar vind deze echo's zelf zo vreemd dat ik bang ben dat het dalijk wat anders is haha en ik wil zo graag kopen Maar durf nu niet zo goed door die echo's Wat denken jullie? Ik vind het zo groot lijken dat het wel navelstreng lijkt wat ze aanwijst was trouwens 14 + 6
vind het zelf ook wel verwarrend op de echo . bij mij hebben ze een potty shot genomen zoals het hier wel bekend staat ( ze kenden deze bewoording ook nog niet waar ik de echos laat maken, ze vond het wel een leuke benaming) Mss kan je hen nog eens opbellen en je twijfel voorleggen.
Ja vind het ook echt raar en omdat je dan zelf niet heb meegekeken is er ook niks uitgelegd natuurlijk dus word er wel onzeker van bij de andere 2 was dat toen nog niet met die reveal party's enzo dus toen meegekeken en mooie uitleg gehad dus geloofde het direct maar nu is het zo verwarrend ga morgen bellen naar een ander bureau voor een nieuwe echo haha
Ja dat zag ik ook maar is dat niet veel te lang bij me dochter ben ik ook met 15 weken geweest en zag het er niet zo uit
Dit is geen goede geslachtsecho idd. Ik zou hierop geen uitspraak durven te doen. De befaamde 3 streepjes kan je op deze wijze (zij aanzicht) zover mijn kennis gaat niet zien. En kan dit alleen via pottyshot of vanaf boven gezien (als je al verder bent). Het zou me niks verbazen als het een jongen is
Ze heeft dus gezegd een meisje haha maar ga morgen bellen naar een ander bureau voor nog een echo. Ze zal misschien zelf best wel meer hebben gezien als dit maar wij moesten onze ogen dichthouden dus dan zie je het zelf niet en dan met deze echo's.... ik wil het even goed zien voor mezelf haha voordat ik dalijk allemaal roze kleertjes koop
Haha ik hoop het ook want ik vind dit nergens op lijken zo'n lang ding wat ze aanwijst Ach het maakt me gelukkig echt niks uit wat het word maar je stelt je wel in op iets als ze het zeggen dus hoop zo snel mogelijk op duidelijkheid hihi
Waar de pijl naartoe wijst is toch een bovenbeen? Daartussen zie ik niets zitten dus denk een meisje. Als het geen beentje is dan zou het inderdaad een piemeltje kunnen zijn
Nou het is echt een meisje maar had deze vrouw ook de echo laten zien en die zei ook volgens mij is dat niet het geslacht dus ik was niet gek haha. Nu wel een hele duidelijke shot van het hamburgertje haha.
Gefeliciteerd met jullie echte meid En wat ik ook al zei kan je vanaf de zijkant geen 3 streepjes zien idd hahaha zoals jij zelf ook al zei