Hallo , bedankt voor je berichtje. wat mooi dat het na 10 dagen het hartje klopte ik hoor zo dat maandag er iets te zien is!!! Ja omdat ze al zo negatief het zeiden was ik ook erg verdrietig .maar hopelijk komt het nog goed.xxmarjolein
Ik had met 6+2 een traag kloppend hartje deze zwangerschap. De vk zei tegen ons dat hij waarschijnlijk net was begonnen met kloppen. En vorm? Ja een langwerpig ‘stokje’ van 3 mm maar om dat nou echt een vorm te noemen.... ik hoop op een positieve echo maandag voor jou! Succes met wachten❤️
Dankjewel voor het berichtje !! wat een geluk met een babygirl ben blij voor jullie!! laten we hopen maandag ❤❤ QUOTE="Besco, post: 21420464, member: 103741"]Ik had met 6+2 een traag kloppend hartje deze zwangerschap. De vk zei tegen ons dat hij waarschijnlijk net was begonnen met kloppen. En vorm? Ja een langwerpig ‘stokje’ van 3 mm maar om dat nou echt een vorm te noemen.... ik hoop op een positieve echo maandag voor jou! Succes met wachten❤️[/QUOTE]
hallo dames ik weet niet hoe ik jullie moet taggen maar ik ben toenstraks na de zh geweest .ik hield het niet meer van de zenuwen en eenmaal een inwendige echo gehad zagen we het vruchtzakje met daarin de foetus en zelf een flikerende hartje kloppen ik kon het niet geloven maar waar dames ik ben zo blij en dat de gyn io mij helemaal gek maakte vorige week van dit word een slechte zwangerschap en ik moet van het ergste uitgaan waa helemaal niet waar het vruchtzakje zat mooi in het midden zij mijn arts en wat de gyn io had gezien was vocht ze had dat nooit zo mogen zeggen zo zie je maar hoe alles kan veranderen ik moet het allemaal nog verwerken want ik kan het niet geloven ik heb zelf een officiele brief dat ik zwanger ben ik ben zo benieuwd maar dames volg je eigen gevoel en als je twijfeld over een gyn vraag het nog eens aan iemand anders dat zal ik voortaan ook doen !!bedankt voor jullie lieve berichten❤❤❤liefs marjolein
Wauw wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd! En wat ontzettend slecht om zulke uitspraken te doen van de gynaecoloog io! Had jou een hoop leed bespaart zeg! Nu maar richten op het wondertje in je buik en genieten! Een fijne zwangerschap!