Hallo allemaal, Ik heb een hele onregelmatige cyclus.. Variërend tussen de 29 en 38 dagen. Nu heb ik deze maand mijn temperatuur bijgehouden en daar kwam uit dat op woensdag de 23 september mijn eisprong is geweest. Nu voel ik al vanaf 17 september steekjes in mn rechter kant van mn onderbuik, en dat is niet meer weggegaan. Ook vanaf dat moment last van mn tepels gehad, en is eigelijk ook bijna niet weggegaan. Nu kon ik me afgelopen vrijdag niet weerhouden om een test te doen, want ik voel me zo anders.. en ja hoor. Ik ben zwanger. Heb gelijk een CB test gedaan, en daar stond 1-2 weken op. Maar hoelang ben ik nu echt zwanger.. ik vind het zo raar dat als ik mn ei op de 23e heb gehad ik vrijdag al kon zien dat ik zwanger ben. Mn eerste dag van menstruatie was 3 september. Ga straks nog maar een test doen om te kijken of het nog steeds zo is!
Als ik het uitreken via een site en met eisprong op de 23e.. kom ik uit op 3 weken en 6 dagen.. Ik ga er geloof ik maar vanuit dat de eisprong eerder was.