Hallo dames, We zijn al 5.5 jaar bezig om een kindje te krijgen maar helaas. Mijn menstruatie was erg onregelmatig (menstruatie kwam pas om de 3/4 maanden) maar opeens sinds 4 maanden is mijn menstruatie weer een beetje normaal. Dus elke maand weer feest. Nu voelde ik wat dingetjes zoals gewoonlijk wanneer ik ongie moet worden maar dacht ga toch even testen voor de grap. Gisteren een heeeeel vaag streepje.. toch een beetje hoop. Vanochtend een test gedaan en die was toch wel echt duidelijker. We konden het niet geloven en mijn man besloot een andere kruidvat test te halen (2 van 9.99) deze was gewoon helemaal wit en geen streep te bekennen. Zo ook de action test. *teleurstelling* De postieve testen waren van kruidvat (2 voor 4.99) Wat denken jullie? Morgen maar weer testen?
Ik zou eens een predictor proberen. Die zijn erg betrouwbaar & detecteren vroeg ik weet niet hoe gevoelig de normale Kruidvat zijn. De normale action is in elk geval niet gevoelig en pakt vaak pas laat de zwangerschap op. Ik vind dit een mooie streep en zou nog niet de hoop verliezen door die andere witte test
Oh meid wat vervelend en onzeker voor jullie. Ik zie inderdaad een streepje op jullie test echter staan deze de laatste tijd erg bekend om valse streepjes. Misschien is deze test veel gevoeliger dan de andere die je hebt gedaan en is het dus gewoon positief. Wat je nu het beste kan doen denk ik is om de predicter early te halen en het bij deze zelfde test te laten dan kan je goed vergelijken. Hier lees ik veel goede berichten over binnen het forum. Maar wat zal het enorm balen zijn wanneer dit een valse streep is bah. Ik hoop dat je met de predicter early positief test. Succes
Bedankt voor jullie reacties! Ga ik de predictor halen. Beste in de ochtend testen of kan dat nu ook gewoon? Eigenlijk durf ik stiekem niet, bang voor weer een teleurstelling
Heb 3 dezelfde testen gedaan en eerst een heeeele vage streep maar de volgende ochtend dus deze van de foto. Ze hebben me hoop gegeven haha maar als ik dit zo lees zakt de moed toch in me schoenen!
Ik lees hier veel negatieve dingen over de kv2v5 de laatste tijd . Zou ook een predictor early halen . Hoop voor je dat je na zolang toch een streepje mag krijgen .
Haha ga het toch morgenvroeg doen. Is me nu niet meer gelukt om hem te halen De kruidvat testen dus beter niet vertrouwen?
Op zich zijn de kruidvat testen wel te vertrouwen maar wanneer het nog heel pril is en dus onduidelijk kan zijn vertrouw ik ze niet. Dan is de predictor early echt beter. Wat spannend ik hoop voor je dat je vanacht kan slapen wat een spanning voor jullie
Dat zou echt zwaar k*t zijn als je zo’n valse kV te pakken hebt. Ik hoop echt heel hard op een streepje morgen op de predictor.
Jaaa ik hoop het ook echt! Heb wel echt last van krampjes al een paar uur. maybe toch mijn menstruatie die gaat komen? We zullen zien! Morgenvroeg die test halen en dan hopen op een positieve test
Oh 5,5 jaar. Wat een lange weg. En wat zou het zo knetter hard zijn als de Kruidvat zo'n duidelijke positieve streep geeft en het toch negatief blijkt Ik hoop ontzettend dat de predictor morgen duidelijk positief is!
Goh meid wat hebben jullie al lang moeten wachten. Het lijkt mij sterk dat dit een voorgedrukt lijntje is. Al heb ik ze toch echt weleens voorbij zien komen hier op het forum. Ik ga zo mega hard hopen dat je test morgen duidelijker is. En ik zou zeker de predictor doen!
Ik hoop het zo! Ik heb gewoon 3 van deze kv testen gedaan en 3x een streepje. Vorige 2 wel heel licht maar ze waren er wel. Vind het dan gewoon zo moeilijk om te denken dat ze alle 3 niet goed waren . Maarja aan de andere kant waarom zouden die andere testen gewoon negatief zijn.