Hoi allemaal bijna 6 jaar na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap nu toch wel flink wat signalen. Mijn NOD zou over 4 dagen zijn dan zou ik op dag 32 zitten. Maar ik zie op de test roze wit roze waar normaal de test uitslag hoort te staan. En volgens mij zou het witte dus de roze streep moeten worden. Wat zien jullie?
Ik zie het streepje maar mijn advies is altijd om nog een keer te testen omdat er ook soms fouten testen op de markt zijn hopelijk loopt die op!
Ja ik ga ook echt nog niet te veel hopen, en wacht nog een paar dagen. Maar ja stiekem een klein beetje goede hoop.
Ik zie wat je bedoeld. Het streepje wat roze hoort te kleuren bij positief, is wit helaas. Dat zou dus negatief betekenen.
Ja gek he op die onderste zie je een roze streepje. Maar op die bovenste zo vreemd. Net of die op een verkeerde plek zit. Of het roze doorlopen is. Maar ja van wat dan. Over paar daagjes maar andere test doen.
Is deze van 2besure? Bij de midstream Testen van dit merk staat de test streep wel altijd wat naar links.. wat op je onderste foto ook zo lijkt. Maar op de bovenste twee foto’s zie ik het dan weer niet zo goed. Ik zal voor je duimen!