Ik vind je kv test hartstikke mooi hoor! Hij is duidelijk en mooi roze en je test was zo te zien nog nat. Lijkt me niks vals aan. Ik heb goede hoop voor je
Ik vind deze van de foto geen vals positieve maar t kan dat je andere 2 pas vanaf 50mui detecteren. En deze vanaf 12,5. Hcg verdubbeld elke 48-72 uur. Dus had je hier pas 12,5. Dan 2 dagen later 25 etc Dus kan prima dat andere nog wit zijn. Deze Kruidvat 2v5 zou 2 dagen later ook wel donkerder moeten zijn als t goed zit. Predictor detecteert snel en met duidelijkere lijntjes. Ik hoop op een nog positievere test morgen!
Hier ook zo lang moeten proberen, maar niets is onmogelijk. Ik duim super hard voor je dat de predictor positief is.
Ik hoop het echt voor je! Maar kruidvat is helaas niet zo best meer. Ik had er laatst 2 in een doosje die beide een lichte streep gaven maar ik was toch echt niet zwanger. Heel vervelend. Ik koop ze niet meer. Ik hoop dat het bij jou goed nieuws is!
Zelf slechte ervaring met de duurdere Kruidvat testen, deze gaven veel later een streepje (plusje) dan de 2 voor 5€.
Voor mij ziet je test er positief uit hoor! Zo zagen de mijne er ook uit in het begin. Maar predictor is wel een betere test tegenwoordig. Ik zou die voor de zekerheid even doen morgen! Ik duim voor je!
Wat spannend zeg na zo'n lange tijd! Ik vind hem er positief uitzien! Als je zelf twijfelt en echt zekerheid wilt zou ik zeggen gooi er morgen een predictor tegenaan. Ga heel hard duimen voor oploop! Gewoon in de ochtend testen hoor, met dit streepje moet dat goedkomen. Omdat die minder gevoelig zijn dan de kv2v5.
Ik duim ook voor je. naar mijn idee ziet het er ook mooi uit. Ik testte en aantal weken ook zo met de Kruidvat test en zie mijn banner. succes morgen!
Jemig wat heb jij er al een weg op zitten.. Ik hoop echt mega hard dat dit gewoon helemaal goed zit met alles erop eraan. Ik duim voor je!!!
Nou dames, ben bang dat het ook dit keer niet is gelukt. Veeg net bloed af na het plassen Heb ook krampen. Wat erger en langer dan normaal voor mijn menstruatie.
Oh wat erg, zou je dan ook een valse kv te pakken hebben?. Dat zou zuur zijn zeg Ik zou nog wel de predictor doen vandaag, zodat je erachter komt of de kv vals was of dat het een biochemische zwschap was
Helaas, ben toch echt ongesteld worden 3 valse kv testen dus... Moet wel zeggen dat ik echt meer krampen heb. Gisteren de hele dag en nu nog steeds. Dit heb ik normaal nooit zo erg voor mijn menstruatie!
Daarom zou je nog een predictor kunnen doen. Als de strepen gisteren wel echt van hcg waren, ga je dat vandaag op een predictor nog wel zien namelijk. Is een predictor vandaag ook wit, dan was de kv helaas vals.
Ik vond dat streepje op de kv er wel heel echt uitzien. Dus ik denk ook dat het misschien heel vroeg is misgegaan. Als je het wil weten kun je nog met een predictor testen. Overigens zijn 3 valst testen sowieso onwaarschijnlijk. Heel naar voor je dit sterkte...
Jammer dat je ongesteld bent geworden, zo begonnen mijn kv testen vorige week ook (zie foto).. Heb nog nooit vals getest met de kv. Want dan waren ze vaak wel omo wit. Dit kan ook gewoon een hele vroege miskraam evt zijn. Als je niet had getest had he misschien wel gedacht dat je gewoon ongesteld had geworden.