Hallo allemaal, Ik begin te twijfelen, met mijn dochter had ik op nod een knal test maar nu niet. Onderste test is van vanochtend. Ik ben zo bang dat het weer mis gaat. Wat vinden jullie van de testen? Of zeggen jullie ophouden met testen. Ik heb ook super lage rugpijn dat ken ik ook totaal niet. Ik hoor graag van jullie.
Er is wel oploop, maar inderdaad niet heel hard. Met deze testen kan het na 14dpo wel ineens hard gaan qua donkerte.
Kun je niet iets minder ver zijn?? Na nod zou je straks wel meer oploop moeten zien. Ik moet zeggen dat ik 's avonds testte omdat ik twijfels had over mijn oploop.
Dan zou het 1 dag verschil kunnen zijn maar ik heb met ovulatietesten gewerkt. Ik voelde wel pas woensdag een hele rare druk in mijn buik en werd even duizelig en misselijk. Toen werd ik nieuwsgierig en ben een paar dagen later gaan testen
Hoelang hield je dan je plas op om savonds te testen? En hoelaat dan? Probeer ik dat misschien vanavond
Ik probeerde 2 uren niet te plassen en ook niet drinken. Voor mij was dit het makkelijkste om tussen 7 en 8u 's avonds te testen.
Mijn beste vriendin net geweest en waren nieuwsgierig na de binnenkant van de streepjes clearblue en ook duidelijk