Aan het idee dat ons kleintje in mijn buik groeit! Vanmorgen duidelijk positief getest. Ik zit nog steeds te trillen en ik moet toch echt gaan werken...
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik ben nog steeds een beetje in shock! Maanden uitgekeken naar het moment dat ik een positieve test in handen zou hebben, en nu kan ik het maar niet geloven... Ook maar heel weinig symptomen, maar de tests (heb er voor de zekerheid nog maar 1 gedaan, en daarna nog een clearblue met weken indicator) geven toch duidelijk aan dat ik zwanger ben.
Dankjewel flowertje36! Ik hoop inderdaad dat het straks wat tot me door dringt! Kan al niet wachten tot die eerste echo!
Gefeliciteerd meid. Ik snap je wel. Ik moet ook nog wennen aan het idee dat het ons toch eindelijk eens gelukt is...
Jij ook gefeliciteerd! Ik zie dat jij ook gisteren nog getest hebt, dus ook nog heel pril. Wel echt heel mooi, ik zie ook dat je al langer zwanger probeerde te worden. Dan zal het nog onwerkelijker zijn lijkt me...
Bedankt Averna. Ja het is echt onwerkelijk. Zaterdag mag ik bloed laten prikken, als dat ook goed is, durf ik misschien wel een zwangerschapsbanner plaatsen
Gefeliciteerd! Ik ken het, gister een positieve test in mn handen en blijf er naar kijken! Kan het niet geloven maar ontzettend blij