Lieve mensen, ik kan het nog steeds niet geloven, na 5,5 jaar proberen en na een miskraam 3,5 jaar geleden heb ik gewoon positieve testen in mijn handen! Ik ben een week overtijd, heb 3 dagen geleden 2 testen gedaan, die allebei positief waren. vandaag heb ik nog een keer getest en ze zijn zo donker dat ik geen nieuwe meer hoef te doen, ik ben gewoon zwanger. Ik kan het ECHT niet geloven. Ik zit in het medisch traject en eerlijk gezegd was ik er helemaal klaar mee. Ik had geen zin meer in medicatie, na al die jaren wilde ik gaan accepteren dat het er gewoon niet in zat bij ons. En toen gebeurde dit. Zo zo zo zo happy
wauw onwijs gefeliciteerd!!!! hier na 4,5 jaar nu in de laatste maand van de zwangerschap bezig geniet er lekker van want de tijd vliegt
Dankjullie wel. Altijd goed om ook een ander positief verhaal te lezen van iemand die ook al hele lange tijd bezig was en waar het toch gelukt is. het moet nog even echt binnenkomen namelijk
Wauwwww, van harte gefeliciteerd!!! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst Wij zijn na bijna 5 jaar zwanger geraakt en ons allergrootste bezit is alweer bijna 4 weken oud en ligt nu lekker te slapen