En nu?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ATJ, Jun 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ATJ

ATJ Lid

May 29, 2014
    55
    0
    0
    Gisteren een testje geplaatst en sommige zagen een licht streepje dus dacht vanochtend (niet met de eerste plas) weer een doen en streepje zie je nu amper tot bijna niet.. Gisterenavond tijdens het plassen ook bij het afvegen roze slijm verloren(leek niet op bloed) en sinds die ene keer afvegen is het ook weer weg. Heb nog steeds donkere tepels met aders maar bang dat ik toch nog ongesteld word. Zit op cyclus dag 31, snap er niks van.

Als het innestelingsbloed is, is het dan niet erg laat ervoor? En wanneer zou je dan toch nog kunnen testen mocht ik niet ongesteld worden. Mijn cyclus is ook erg onregelmatig, langste was 33 dagen.

2. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Ik heb bijna elke cyclus wat spotting (roze met afvegen) een paar dagen voordat ik ongi wordt.
    De veranderingen in je borsten worden veroorzaakt door progesteron, wat elke tweede helft van je cyclus in je lichaam is, of je nu zwanger bent of niet. Daar kun je dus niet echt een pijl op trekken.
    Rotdagen zijn dit he :(

3. ATJ

ATJ Lid

May 29, 2014
    55
    0
    0
    Zeg dat wel :(

4. Jla80

Jla80 Bekend lid

Feb 28, 2014
    780
    1
    16
    Innestelingsbloeding kan zelfs nog na je NOD. Zou morgen een testje doen want hcg verdubbelt om de 2, 3 dagen.

Ooh ooh met de progesteron! Het is echt zo; door die hormoon krijgen vrouwen allerlei kwaaltjes die op een zwangerschap lijken. Soms is er sprake van zwangerschap, maar heel vaak ook niet.

Ik heb enkel 1 kwaaltje (tot nu toe) tussen ei en NOD waardoor ik zeker weet dat het raak is, en dat is slaperig en moe zijn. Al het andere let ik niet meer op, want anders denk ik elke maand weer zwanger te zijn. :(

5. ATJ

ATJ Lid

May 29, 2014
    55
    0
    0
    Ik ga zaterdag langs Kruidvat als ik nog niet ongesteld ben. Duim dat het toch innestelingsbloed is.

6. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Ja ik weet ook elke maand zeker dat t raak is door die progesteron-kwaaltjes! Erg irri!

Ik duim voor je dat t innestelingsbloed is. Ik heb t bij m'n derde zs gehad in de week nadat ik posi testte

7. Jla80

Jla80 Bekend lid

Feb 28, 2014
    780
    1
    16
    Ik had laatst ook een week na NOD innestelingsbloeding. Dus het kan.

Veel succes TS en ik zal voor je duimen.;)

8. ATJ

ATJ Lid

May 29, 2014
    55
    0
    0
    Ja maar voor NOD kan dat ook dan? En waren jullie testen ook gelijk positief?

Bedankt voor het duimen.. nog steeds nergens last van, erg benieuwd of ik vanavond ongesteld word.

9. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

Aug 18, 2012
    927
    1
    0
    Ik heb vaak genoeg gehoord dat t ook voor nod kan hoor. Dat maakt t zo verwarrend, spotting kan innesteling of naderende ongi betekenen

10. ATJ

ATJ Lid

May 29, 2014
    55
    0
    0
    Nou ik heb dit dus nog nooit eerder gehad, als ik ongi was begon het eerst met bruinverlies en toen kwam de zelfde dag of nacht rood en was ook gelijk een beste bloedbad zeg maar. Daarom ben ik ook zo confused.

11. ATJ

ATJ Lid

May 29, 2014
    55
    0
    0
    snap er niks van, gisteren avond toen wik naar bed gingen was er weer een klein beetje roze slijm dus dacht game over. Hebben ook gemeenschap gehad dus dacht morgen is er een bloedbad maar nu bij de wc helemaal niks, heb zelfs afscheiding in mijn inlegkruisje. raar ....

12. Jla80

Jla80 Bekend lid

Feb 28, 2014
    780
    1
    16
    Geen bloed, geeft moed ;)

Share This Page