Na 5 dagen testen nog steeds lichte controle lijn action test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wish88, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    @jla80 dat is ook wel weer zo...de app is meer een houvast en de ovulatie testen tjah die zijn nu dus even donker als het controle streepje (als ik een foto maak komem ze lichter echt vaag!) En in badkamer licht is de streep weer anders als in natuurlijk licht :(

ik heb zojuist weer getest zie de foto

wat betekent het nu? Al 2 dagen een donkere streep? En wanneer weet ik dat het eitje al gesprongen is?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.017
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Deze test is nog niet positief maar wel bijna.
    vanavond nog een keer testen dus :)

Overigens zal je ei ong 24-48 uur na een positieve test gaan springen, maar dat is nooit een zekerheid helaas.
    Je kan met een ovu test niet zien of je eisprong geweest is. Het enige wat je kan zien is opbouw in lh hormoon (positieve test) en afname van lh hormoon (lichter wordende test na een positieve test).
    Lh hormoon bouwt op wanneer er een eisprong aankomt ;)

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Okay heb zojuist weer getest en het is super licht! Het lijntje is bijna niet meer goed tr zien...kan het dan toch zo zijn dat me eitje al gesprongen is?

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat had ik dus ook ineens, dus denk het wel! Maar is hoe streep ook bijna weg?

5. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb dat toen ook gehad.
    Het is niet altijd zo dat testen oplopen tot het toppunt.. soms wisselt het heel erg.
    Best kans dat je morgen ineens een knaltest hebt. Zo was het hier ook, vanuit amper een streepje naar een knaller.

6. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Jaa het is weer aan het afbouwen zeg maar streepje is super super licht ik ga vanmiddag nog een keer testen dan post ik de foto

@wondertje: zou het echt? Naar mijn gevoel waren de testen 2 dagen echt knal roze/rood (ik weet dat de foto een beetje licht was, maar het was echt veel.donkerder dan wat het nu is...plus mijn lichaam gaf me de signalen ook...:() ik ga zometeen weer even testen dan plaats ik de foto :/

7. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Dit is het ongeveer de donkerste is van eergisteren de middelste van gister middag en lichtste gister nacht

Deel Deze Pagina