JAAAAAAAAA Pekske Eindelijk meissie Ben echt heel erg blij voor jullie Na zovele pogingen is het nu raak Liefs Tijgertje23
En ook pekske is zwanger JIPPIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow, wat Fantastisch!!! Het is je ZO gegund meid van harte gefeliciteerd!!!
dank je wel... ik heb alleen ineens geen zere borsten meer....word gek van onzekerheid....dat is toch niet goed?
pekske, k herken die onzekerheid hoor. Is ook niet gek in onze sitatie. Mijn borsten zijn de ene dag huge en gespannen en de volgende dag zacht en kleiner. het zelfde geldt voor mijn buik, ik vind het af en toe maar raar dat ik nog steeds een redelijk platte buik heb. Maar wat wil je ook het vruchtje is nu ongeveer 6 cm klein. Afijn, laat je niet gek maken: dit het keer is het voor REAL!!!!
Pekske geen zorgen maken omdat je borsten geen pijn meer doen, dit had ik ook. Alles is dik inorde, lekker genieten nu
Petske van harte!!! Geniet er lekker van. En dat van die borsten.....mijne begonnen dit keer pas bij een week of 7 echt zeer te doen.
Pekske!!!! Sluit gezellig aan! Het is je gegund na zo'n lange weg! Gefeliciteerd!!! (Dat genieten komt vanzelf wel)