Caruli ik wil je van harte feliciteren met je zwangerschap en ga echt megahard voor je duimen dat op de volgende echo een mooi vruchtje te zien is!!
Joepie het begin is er! Op naar de echo van volgende week. Dan is er vast een mooi "garnaaltje" te zien. Spannende tijden zijn dit weer voor jullie. Dikke knuff.
Beste Caruli, Ik schrijf niet zoveel mee hier, al lees ik al meer dan twee jaar mee... Meid als ik het iemand gun ben jij het wel!!! van HARTE en ik blijf je volgen! Groetjes Irma
Hoi Caruli, Schrijf niet zo vaak mee op het forum, maar heb je wel gevolgd en wil jullie van harte feliciteren met dit wonder! Echt helemaal geweldig! Nu maar genieten!!!! groetjes!!
Nou ik kreeg geen mail meer van dit topic? Maar wow wat lees ik nu, echt onwijs goed zeg, dat er al een ring te zien is en dat je hcg goed gestegen is! Volgende week donderdag dus? Ik blijf onwijs duimen voor je!
Whaaaaaaaaaaaaaaa,het is jullie eindelijk gelukt. Jullie zijn zwanger. Wat een geweldig nieuws. Ik ga heel hard duimen dat alles goed blijft gaan en dat je over 8 maandjes een kindje in je armen houd. Heel veel liefs en geniet er van. Kareltje
thanks meiden idd donderdag weer een echo ben nu al aan het aftellen... pfff vind het nog wel eng hoor mag ook pas dan aan het eind van de dag komen.. hopelijk is er dan wel een vruchtje te zien
Dag Caruli!!!! meis wat lees ik nu! =D> wat gaaf zeg! Ik ben hier niet meer maar voor jou maak ik graag een uitzondering VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iK BEN ZO BLIJ VOOR JULLIE WAUW GENIET ER MAAR VAN,
wow wat spannend zeg, duurt dan nog lang he tot donderdag! Hoop dat jullie dan een heel mooi kloppend hartje zien!!
Hey meid Wat een super gaaf nieuws. Hoop dat alles goed gaat en mag blijven gaan en dat jullie er een mooi wondertje bijkrijgen. Gefeliciteerd!!
Ow meis wat super zeg. Ik heb je altijd gevolgd en ik ben nu zo blij voor je. Nou geniet lekker van je zwangerschap en positief blijven he. Over 8 maanden heb jij gewoon een nieuw gezinslid erbij.
Waauw...van harte gefeliciteerd, ook al is het een beetje aan de late kant Zat net in de lounge wat te lezen en zag een reactie van jouw staan en onderaan ineens dat je zwanger bent. Echt...ben zo blij voor jullie...ik duim voor jullie en geniet ervan.