thanks meiden zal proberen om straks nog iets te laten weten, we zullen wel laat thuis zijn van het zh en dan nog eten maken enzo en dan komt de kleine alweer thuis. maar anders zeker morgen vroeg
Wat een wonder, wat fantastisch voor jullie!! Ik ken je naam hier van heel veel berichten en weet dat jullie hier al heeeeeeel lang op hoopten en moet je nu eens zien....GEFELICITEERD!!!!
Wow ik ben er helemaal zelf een beetje wiebelig van, kun je nagaan hoe jij je moet voelen! Ik wens je een fantastische echo toe, dat er maar een heel mooi brusje in wording met een prachtig hartje te zien is!
lieve Caruli, ik wens jou en je man heel veel succes en plezier straks met het kijken naar jullie wondertje! (want die kleine zit gewoon lekker veilig en warm in jouw baarmoeder en is daar goed aan het groeien)
owwww wauwww caruli, wat lees ik nu!!!! wat een supergeweldig nieuws zeg!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Caruli, hoe was de echo? Gelijk melden he als je de computer aanzet!! Wij zitten hier allemaal in spanning!
Haha maar ze had al gezegd dat het mogelijk morgenochtend werd... Toch kan ik het niet laten om steeds weer stiekem even te gluren! Ik hoop zo dat alles goed is!