Maar ze krijgt nu 1 Mei weer een echo zouden ze dan nog niks gezien hebben???pfff Caruli je houd ons echt in spanning
en en ? ben echt benieuwd ja. zoals jullie al zeiden onderschrift aangepast dus ............... oh wat spannend jennefer
sorrie meiden ik zette gisteren de pc aan en deed mijn onderschrift en toen stond er visite binnen sorrie voor de spanning helaas niet zo goed nieuws de gyn denkt dat ik wat minder ver ben maar.... op de echo was nu eindelijk wel een goede vruchtzak te zien van 1,5cm maar er zat nog niks in ik ben zo bang dat mijn lichaam me nu voor de gek aan het houden is is het eindelijk na al die jaren raak en nog wel spontaan ook en dan ben ik nu zwanger van lucht?' de gyn zegt als ik nu 5,5 wk ben de echo wel goed is, maar ik weet het niet ik heb rond 21,22mrt mijn eisprong gehad dan had ik nu toch wel langer geweest? mijn lutelase fase ofzo is meestal wel langer als 14 dagen meestal 17 dagen maar dan nog klopt het toch niet? volgende week moeten we terug komen als ik tussentijds geen bloedverlies krijg... wie kan mij nu nog geruststellen en zeggen dat het volgende week wel goed komt?
Wat balen zeg!! Ik heb dit soort verhalen heel vaak op het forum voorbij zien komen, en eigenlijk bleek er meestal een week later ineens een vruchtje met kloppend hartje te zitten! Ik begrijp je angst, hou nog even moed tot je volgende echo! Dan heb je vast heel erg goed nieuws!
Lieve meid, ik kan dit ook niet verklaren, maar wat dat betreft hebben we hier op het forum denk ik alle mogelijkheden wel gezien. Je kan er alle kanten mee op meissie, maar wat is dit om gek van te worden. Eerlijk gezegd vind ik gewoon dat dit niet mis mag gaan maar ja, ik heb hier helaas geen zeggenschap in. Meid, het klinkt misschien clichée maar ik meen het: ik duim me gek dat het gewoon een gezonde beeb mag worden. Alle liefs.
hoi caruli wat erg zeg. weet niet als je hier iets aan heb maar bij de eerste echo van Tyrell was ook niks te zien alleen een zakje.en was volgens mij 5 weken dacht ik. maar kan hij ook niet het dooierzakje gezien hebben? als ik nu terug kijk naar de echo ( heb ze hier op de pc staan) zie je ook een dooierzakje alleen die van 5 weken heb ik jammer genoeg niet. maar de volgende echo was goed. hoop ook zo voor je dat het goed zit meid. ik blijf duimen en hopen voor je dat je op volgende echo jullie wondertje zien. jennefer
het enige wat we zagen was een grote zwarte vlek maar er zat echt helemaal niks in de rand was mooi wit dus hij vond het wel een goede vruchtzak alleen wil hij dus graag ook een embryo ofzo erin zien zitten en tja dat was nog niet dus nu hoopt hij volgende week ben toch wel bang hoor heb 14 april met cb digi getest en die gaf toen al aan 2-3 weken dan zou ik nu toch verder moeten zijn
ik blijf gewoon duimen hoor! jullie geduld wordt wel erg op de proef gesteld zo oneerlijk... ik wil gewoon een klein gezond beebje zien !!!
Ik zou niet afgaan op de tijdsindicatie van CB-digitaal. Die zit er wel vaker naast, dus dat zou ik zeker niet aanhouden. Ik blijf ook hoop houden voor jullie.
Caruli... Je had toch ook pas heel laat een positieve test? Dat kan toch betekenen dat je inderdaad minder ver bent? Op naar weer een volgende echo. Ik duim voor je meid! Elmo
Caruli had je graag gerust willen stellen maar kan dat niet. Kan alleen voor je duimen dat het kleine wondertje een mooi plekje aan het zoeken is en volgende week meer te zien is, maar wel onzeker zo voor jullie. Succes en sterkte de komende lange week. [-o<
Hoi meis wat balen dat er nog niets te zien was. En helaas kan ik niet zeggen dat het goed is. Ik kan je alleen maar een dikke knuf geven en duimen voor een goede echo volgende week. [-o< En die week zal voor je gevoel vast heeeeeeeeel erg lang duren. Liefs Senn
He gatver wat een naar nieuws, toch heb ik goede hoop voor je meid, mijn duimen gaan overuren draaien. Op naar de echo die je hopelijk gerust kan stellen. Ik ga heel hard duimen voor jullie kindje en brusje!
Hoi hoi,je zegt dat je 21 of22 maart je eisprong hebt gehad,Dan duurt het ook nog 6 dagen voordat het in de baarmoeder is.Dus ongeveer 28 maart ingenesteld,Dan zou je morgen 4 weken zijn,2 krijg je er bij dus net 6 weken,Een vriendin van mij,die heeft ook vroeg een echo gehad,en daar zagen ze ook alleen een vruchtzakje,en een week later een mooi kloppend hartje,toen ik 6 weken en 5 dagen zwanger was,was het bij mij nog heel klein..net een stipje Dus ik heb goede hoop Ik ga iig heel hard voor je duimen.