Na 5 jaar, 4 ivf's en 3 cryo's nu.........

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Caruli, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Jeetje Caruli....Ik leef al zo lang in stilte met je mee. Heb heel veel van je verhalen gelezen, ook over Tygo*, maar eigenlijk nooit gereageerd. En nu klik ik op een topic en daar had jij in gereageerd. Ik klikte alweer op "vorige" toen mijn oog nèt op je onderschift viel..Ik kreeg meteen zo'n "WAAAT" gevoel...Is het waar, is ze zwanger???En dan ga ik je berichten lezen en zie ik dat je wèèr in onzekerheid zit. Je wordt gewoon niet gespaard qua beproevingen :|

Ik ga heeeel hard voor je duimen dat het geluk nu gewoon eens aan jòu zijde komt te staan. Je bent er altijd voor iedereen hier op het forum, hebt altijd wel een opbeurend woordje klaar, nu is het gewoon jou tijd...

Veel sterkte met wachten (onmenselijk)...

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik duim hier ook super hard mee dat alles goed is,dat hebben jullie echt super verdiend

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lieve Caruli,

Had zo gehoopt dat je een knipperlichtje zou te zien krijgen maar zat er mee in omdat het nog zo vroeg was!

Ik weet dat het heel moeilijk is hoor maar probeer rustig en positief te blijven, de kans op een knipperlichtje komende vrijdag is heel groot!

Weet nog goed dat ik bij Ana-Lucia naar de gyn ging met 6w 2 of 3d en er ook niets was te zien behalve dan de vruchtzak en dat met IUI, de week erna zag ik een fantastisch, sterk knipperlichtje... soms gaat de innesteling om de een of andere reden gewoon wat trager.

In ieder geval blijf ik me helemaal suf duimen dat jij vrijdag een supergoeie echo krijgt!

Dikke knuffel
    Kirby

4. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    dat hij het een goede vruchtzak vind is toch alvast positief moet ik zeggen
    ik blijf duimen en hopen voor je dat alles goed komt. [-o< [-o<
    het is jullie zeker gegund.
    hoop voor je dat je de volgende keer een kleine carulietje ziet

jennefer

5. Paradise82

26 nov 2008
    46
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd, wat geweldig!!!!
    Zeker als je al zo lang een kindje wilt, geniet er van!!!

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    He meissie toch,waarom toch elke keer die onzekerheid bij jullie:(
    Vind het niet eerlijk!
    Ik hoop dat de volgende echo meer uitslag geeft en het een mooie echo is met een mooi kindje erin!!
    Het is jullie zooooo gegund!
    Mijn duimen draaien voor jullie meis!

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey lieverd,

ook hier draaien de duimen overuren!!
    Ik hoop zooo voor jullie dat je vrijdag een knipperlichtje ziet het is jullie zo gegund!

Ik denk aan jullie!
    Dikke knuff..

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Caruli, ook ik leef ik erg met je mee. Een week wachten duurt natuurlijk zooo lang....Maar in die mooie vruchtzak MOET volgende week gewoon een kloppend hartje te zien zijn.
    Ik denk aan jullie.

Olga

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ook ik ben hard voor je aan het duimen meid! En blijf rustig, het zegt allemaal nog niks. Ik weet niet wanneer je sex hebt gehad enzo maar je eisprong kan iets later zijn geweest, het zaadje kan er wat langer over hebben gedaan, de innesteling kan iets later zijn geweest dan normaal. Wij hadden de bewuste maand maar 1x sex gehad en door de Clomid wist ik wanneer mijn eisprong was en nog steeds werden wij flink wat dagen teruggezet. Ik vond dat godsonmogelijk maar zie mijn banner, alles gaat hier hardstikke goed. De natuur doet soms gewoon vreemde dingen.

Nouja, je kent alle mogelijkheden zo´n beetje wel van dit forum. Ik ga iig vanaf vandaag elke avond mijn kaarsje voor jou aansteken.

X Cindy

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ga werkelijk waar mijn duimen blauw draaien tot de blaren erop staan. Je moet vrijdag een prachtige echo krijgen [-o<

11. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Natuurlijk draaien mijn duimen ook voor een SUPER goede echo!!! [-o< [-o< [-o<

Liefs, mussie

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @caruli als eerste gefeliciteerd!Toen ik 5 jaar geleden tijdens/vlak voor een ivf behandeling ook spontaan zwanger raakte wistten we ook niet hoever we waren en was er alleen een zwarte vlek te zien, dat hoort iid bij een zwangerschap tussen de 5 en 6 weken.Bij de 1 is er eerder wat te zien als bij de ander.De witte rand wat jij beschrijft was er bij mij niet eens, de gyn heeft hem toen heel erg vergroot het beeld en zag toen een ienieminie wit puntje bij de rand, wij zagen het niet eens, en ze hooptte voor ons dat dat de vruchtzak zou worden, een week lang in spanning gezeten, en na een week was er een kloppend hartje te zien dus het kan echt!!!
    Met de zwangerschap van nu heb ik met 5 weken en 4 dagen ofzo een echo gehad waar 1 heel kleine zwarte vlek zichtbaar was, kleiner dan bij onze 1ste zwangerschap.en 2 weken later bleek ik toch echt zwanger van een tweeling, dus 1 zwarte vlek was toen helemaal nog niet zichtbaar,terwijl ze toch echt even ver zijn.Dus kom op meid moed houden!!!

Wanneer mag je weer voor een echo?Wij mochten toen eigenlijk pas na 2 weken weer, maar we vonden het zo spannend dat we na een week weer mochten, dus vraag anders of je niet al iets eerder kan.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    diana: wij mogen elke week komen
    heb ondertussen nu 3 echo's gehad
    en vrijdag is de volgende ;)

14. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Op naar een mooie echo vrijdag! Ik duim weer voor je!

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nog 3 dagen en dan is het eindelijk weer zover
    word echt gek van het wachten
    ben echt bang... :rolleyes:

16. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi caruli,
    kn me voorstellen dat je bang bent.
    maar de :evil: :evil: zijn toch nog niet gekomen dus......
    blijf echt duimen voor je meid
    op naar een zeer mooie echo vrijdag

jennefer

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Caruli snap zo dat je bang bent voor slecht nieuws. nog 3 nachtjes en dan weer een echo hoop zo dat er een klein wondertje te zien is. Blijf duimen!!!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik snap heel goed dat je bang bent!
    Nog twee lange dagen dan weet je meer.
    Ik blijf voor je duimen. [-o<

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dit lijkt me echt vreselijk voor je caruli. Ik duim me gek voor je!

Ik gun het jullie zo erg! Een broertje/zusje voor casey en tygo*!

Ik leef super met jullie mee!

Nog een paar daagjes!

20. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    succes morgen bij de gyn! ik zal voor je duimen dat het helemaal goed zit en dat er een mooi knipperlichtje zit!

gr laura

Deel Deze Pagina