Lieve Caruli, heel erg veel succes morgen en hopelijk kom je ons fantastisch nieuws brengen!! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Ow oepsie... Ik had donderdag in mijn hoofd, stom. Komt vast omdat je vorige week donderdag moest. Maar veel succes morgen!
Lieverd heeeeeeeeel veeeeeeel suc6 vandaag en ik hoop dat je ons straks goed nieuws komt brengen. [-o< [-o< [-o<
Ik zit straks weer aan de computer gekluistert in afwachting van heel goed nieuws!! Heel veel succes en plezier!!
Lieve Caruli, Als het goed is heb je de echo al gehad. [-o< [-o< Ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gekregen. Ik wacht in spanning op bericht van je. Liefs Miranda
Hoe is het gegaan Caruli? Ik zie dat je je onderschrift aangepast hebt. Over 2 weken weer een echo. Betekent dat dat het nu goed was? Vertel! Liefs, Pechvogel
hoi caruli, ben zo benieuwd? heb je goed nieuws? hoop van wel als ik naar je onderschrift kijk. blijf duimen. ben toch zo niet nieuwsgierig jennefer
Ja hoor, de echo was goed Ze kreeg bezoek dus later het vervolg. Zie haar topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen.
van harte gefeliciteerd caruli. echt geweldig wat een wonder. ben echt blij voor jullie. op naar een mooi wondertje over 7-8 maanden. weet nu niet hoe ver je bent. jennefer
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd lieverd was een moooooie echo liefsssssssssss Maria en voor alle andere sorry, ik was haar bezoek :lol: