Je zou gestraft moeten worden !! Ons een beetje in spanning laten... Caruli: wat fijn meid dat de echo helemaal goed is! Ik reageer niet veel in deze topic(s) maar ik volg alles natuurlijk wel Ben echt superblij voor jullie! =D>
WOWIE CARULI!!!!! Gefeliciteerd met jullie geode echo,meid,ik ben zo blij voor jullie!!!! Veel liefs, Dais en de rest!
hoi meiden eindelijk eens even snel de tijd om een verslagje te doen pff wat een spanning vrijdag zeg... maar goed echo gemaakt, eerst zagen we weer mooi de vruchtzak met daarin de dooierzak en daarnaast lag ons wondertje met een kloppend hartje ook nog wat mooi zeg eindelijk een goede echo nu gaat het echt beginnen de spanning.... nu maar hopen dat het deze keer allemaal goed blijft gaan over 2 weken hebben we afspraak bij onze oude gyn van de zwangerschap van tygo* en daar gaan we dan alles mee bespreken omdat we nu een groter risico lopen, krijgen we voorschriften enzo zei de gyn vrijdag dus ben benieuwd ik zit nog steeds een beetje in een roes
O meis wat gaaf voor jullie! Ben echt zo blij voor jullie. Klein beebje hou je goed vast van binnen hoor!!!!!!!!
wat goed zeg die echo...en daar ligt jullie wondertje....zusje of broertje van tygo en casy.... nou tot 7 1/2 maand kleine beebje..... blijf maar lekker tot 42 weken in mama's buikje hahaha ieder geval tot 37 weken.....dan zijn we al heeeeeeeel tevreden xxx
oh meid wat goed zeg. ben echt blij voor jullie. kleine carulitje hou je goed vast. binnen is het lekker warm en veilig in je mama`s buikje. xxxxx-jes jennefer en gezin
Wat geweldig voor jullie dat de echo goed is! Spannende tijden, maar probeer er ook van te genieten meid! Fijn hé dat iedereen zo met je meeleeft...21 pagina's alweer!
Mooie echo Caruli en wat fijn dat alles er goed uitziet. Al die echos is fijn en de extra gesprekken heel veel succes en hoop dat je een beetje durft te genieten van dit wondertje in je buik!
Lieve Caruli, Wat een prachtige echo van jullie kleine uk. En wat goed dat er een kloppend hartje te zien was. Kom maar uit je roes meid, je bent echt zwanger van jullie 3e wondertje.