Kippenvel Lieve Caruli, van harte gefeliciteerd voor jullie. Ik ken je niet, maar ben zooo plaatsvervangend blij
jeetje zeg! wat super!! gefeliciteerd! kijk, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. geniet ervan. kus Wendy
Oh liever te laat als nooit !! gefeliciteer! krijg er helemaal kippenvel van super zeg, wat een wonder!
wow meid wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad...tygo zal ervoor zorgen dat je kleintje nu lekker blijft zitten tot 42 weken dikke knuffel!!!
caruli....wat ben ik blij voor je!! En zo'n mooie echo!!!! Helemaal te gek hoor meid! Casey zal straks supertrots zijn op haar babybroertje of babyzusje! En jullie mooie engel Tygo die zorgt er vast voor dat jullie wondertje gezond en wel in jullie armen komt!!! Wij moeten weer even geduld hebben...na de eerste echo, die een beetje "tegenviel" omdat ik blijkbaar minder lang zwanger was...ipv 7 weken was ik 5 weken....dus....18 mei terug voor een nieuwe echo...ben dan ruim 8 weken en HOOP een kloppend hartje te zien! Groetjes en een dikke knuffel van (misselijke) Christa *rent weer naar de wc* tering wat ben ik misselijk!
Gefeliciteerd met jullie wonder! Ik hoop dat je ondanks alle spanning die je zult hebben toch van deze zwangerschap zult kunnen genieten.
Hoi, Wat heb ik toch veel gemist tijdens mijn afwezigheid! Jij ook zwanger! Meid, wat een geweldig nieuws!! Ik ben zo blij voor je! Geniet er van!!! Groetjes Wannabe a Mom
HOERAAAA! Wonderen bestaan dus écht wel. Wat zullen een boel vrouwen hoop putten uit jouw zwangerschap. Van harte gefeliciteerd met je 3e kindje, ontzettend veel geluk gewenst!!
Ben even doorgeklikt nadat ik zag dat je topic gesloten was. En wat een mooie afsluiting met zo'n mooie echofoto! En dat topic wordt niet meer geopend want het moet goedkomen met jou! Ik heb daar zo vreselijk hard voor gewenst dat jij een mooi beebje in je armen gaat sluiten. Ik ben nu al benieuwd hoe die eruit gaat zien en of het een jongen of meisje is : Voorlopig ga ik mooie berichten lezen en mooie echo's kijken hier Ik wens je veel voorspoed en Vrijdag volgende week is het voor mij weer topic dag dus dan hoor je weer van mij! Gr Flam
Meid ik kwam even kijken hoe het met je was, wooooow wat een mooie echo! Ik ben zo blij voor jullie! Ik hoop dat jullie mogen gaan genieten van een fijne en onbezorgde zwangerschap! Liefs beehappy
Ik ben niet meer zo actief op zwpagina maar was nog eens in je voregere topic gaan lezen om te kijken hoe het met je ging en wat zie ik? Jij bent gewoon zwanger Gefeliciteerd Caruli, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! We duimen ervoor dat alles goed blijft gaan nu!